Ik heb de GW5000 nu een paar maandjes in huis, besteld bij Magí.
Ik hoor veel mensen zo positief over de band, ik vind persoonlijk dat de band ook nadelen heeft. Hij is inderdaad van wat zachter/soepeler rubber maar blijft daardoor ook meer ‘kleven’ aan je arm(haren).
Het gewicht om de pols is ook een stuk hoger dan dat je van de plastic g shocks gewend zult zijn.
Uiteraard zijn er ook veel voordelen zoals altijd op tijd, uitstraling, DLC.
Stiekem vind ik het ook gewoon fijn (vooral met werk/klussen) een lichtere plastic square om te hebben.
Het is dat ik een mrg onderweg heb, anders had ik voor een titanium square gekozen.
Limited edition
Saffier glas
Maar voor een square een duur grapje, 1500 euro.
Ook maar eens een Gshock gekocht bij timelapse. Mooi ding. Nog een keer kijken voor een paar mooie nato adapters. Niet van die bulky plastic dingen maar liefst metalen die niet zo ver uitsteken. Tips?
Kijk is op ali express. Staat vol met adapters voor g-shocks… ook metalen.
Dat metaal doet echt wat met de uitstraling. Ik vind het positief, met als het negatieve display. Euh, nou ja, je snapt het.
Neppe meuk van Ali express. Heb je een g shock omdat ie alles aan kan, dan plemp je er toch geen goedkope slechte kwaliteit rommel op?
Twee nieuwe casioaks in aantocht:
https://www.g-central.com/g-shock-earth-tone-ga-2110et-2a-ga-2110et-8a-blue-white-gray-dark-gray/
Zo, die grijze is vet!!!
Slechte kwaliteit? Hoe weet je dat? Wel is in het echt in je handen gehad? Waar denk je dat de meeste onderdelen van de goedkopere g-shocks gemaakt worden?
Sommige setjes zijn van zeer goede kwaliteit en origineel word het niet gemaakt.
Zo is het. Heb al besteld. Maakt mij het uit. Rvs nato adapters 16-22 mm. Gaat prima passen.
Die MRG uit het blauwe gedeelte?
Ja die de akazonea.
Eigenlijk in plaats van de titanium square.
Erg mooi hoor. Ik heb de Akazonae ook zeker overwogen!
Is de titanium square nu helemaal uit zicht?
Ja voorlopig wel, deze mrg kost normaal het dubbele van de square.
Ik hoop dat ik de square nog eens kan scoren onder de 1000 euro.
Een andere optie is om mijn citizen0040y, mijn rangeman 9400, mijn 5600 mijn 5610, mijn gwm5000, te verkopen, mijn mudmaster is laatst verkocht.
Daarna dan de titanium square te kopen, we gaan het zien.
Als de GMW of MRG eruit gaan, houd ik me tegen die tijd aanbevolen😜
Lenny heb je niks om in te ruilen, je weet dat iemand je zijn mrg een zwarte heeft aangeboden, misschien kun je een deal maken.
Ik wilde liever wat kleur ik heb al genoeg zwarte.
Dit is mijn gmw5000 deze zou ik wel willen verkopen.
Die titanium square is toch veel te duur voor wat het is.