G-shock only

Deze past hier ook.

2 likes

Mijn Gā€™s van dit momentā€¦

6 likes

Volgens mij had ik deze hier nog niet laten zienā€¦

11 likes

9 likes

Heel mooi.

Ik zag laatst de stalen G in het echt, zag er goed uit :+1:
De afmeting viel ook mee, niet echt heel groot.
Wat is het type nummer en is deze ook solar en multi band?
Grt.

Nu al ongeveer 2 weken in bezit en bevalt prima. Fijne beater die er ook nog eens dik uitziet. Alleen past hij niet zo goed om de pols :stuck_out_tongue_winking_eye:. Vroeger veel casioā€™s gehad en om het af te maken deze rammer nu in de collectie opgenomen :sunglasses:

6 likes

Het is de GST-W110-1AER. Solar en multiband. Ik vind hem geweldig! Let op dat als je de versie neemt met zwarte displays, deze slechter afleesbaar zijn.

1 like

Draag hem nu een paar weken met de bullbar. Moest er even aan wennen, maar die gaat er niet meer van af.

1 like

Dit is in mijn ogen zoā€™n enorm vreemd model.
Maar toch blijf ik ernaar kijken :thumbsup:
Echt nog nooit eerder gezien ook ā€¦

1 like

Jawel hoor:

2 likes

Al 4 x een G-Steel gekocht en 4 keer te groot (waarom dan blijven proberen ? :innocent:) en daarom verkocht.
Gelukkig zijn ze in G-Shock land ook wakker geworden en hebben vanaf nu een iets kleinere serie geproduceerd en serieus, direct goed. Nog steeds een flinke jongen natuurlijk maar suitable voor mij. Mijn vakantie klok.

5 likes

Wel ok dat ze ook kleiner gaan. Het is gewoon de module van de AWG-M100 lijn denk ik:

Voor mij nog een met wijzers die op lengte zijn graag. Ik keek even op g-central en was aangenaam getroffen door de uitgelijnde ā€œbezel-schroevenā€, maar op jouw foto zijn ze niet uitgelijnd! Het lijkt wel een Hublot, alles schots en scheef :wink:
Hier dus wel:

Bovenstaande AWGM100 heb ik al, hoef er niet zo nodig een randje staal bij voor bij het sporten en klussen, maar een positive (dus afleesbare) display zou ik wel willen. Of 100% analoog, maar daar is ook vaak iets anders niet naar mijn smaak aan.

1 like

Die versie met de blauwe bezel vind ik wel mooi. Gelukkig/Helaas heb ik al genoeg horloges.

Paar tanden van de hond erin, maar deze is boxerproof

3 likes

:joy: Ja dat dusā€¦

6 likes

Yes, deze incoming! Meer dan vier jaar geleden hier verkocht en zowaar net teruggekocht. Michelle deed er niet te moeilijk over :wink:

gr, HJR

4 likes

VetšŸ–’ā€¦ik heb de blauwe zonder RCšŸ˜Š

1 like

G maar eens op nachtdienst meenemenā€¦makkelijk met auto-elšŸ˜Š

2 likes

De coolste. :snowflake:ļø

7 likes