G-shock only

Hear! :clap:

4 likes

All 5610 unite !!

7 likes

G-5600kg

3 likes

Die heb ik ook!
Maar pas toen 'ie binnen was (2e hands) zag ik een kras op het glas. Nu draag ik hem bij tuinieren en klussen.

1 like

Me too😊

2 likes

Ik denk dat ik maximaal de grote van de Gulfmaster kan dragen. Nieuwe modellen zijn enorm. Dit zijn nog groter dan de Mud Master. Die Mud is kicken, maar vrees dat ik over moet slaan. Hoewel om mijn pols … hmmm :joy: Trouwens @Myrrhman pass snel door de blauwe Gulfmaster, anders moet ik hem kopen en weer 8 dagen wachten :wink:

1 like

Ja, die had ik 2 jr terug nog. Eigenlijk best leuk @Myrrhman … gefeliciteerd!

1 like

Die gpw2000, daar wil ik ook wel eens iets over horen ;-).

1 like

Ik weet het nog niet hoor. Ik vind hem eigenlijk nog te mooi om weg te doen :blush:

De PRW-6000YT bedoel je ?.
Zo gauw ik deze had, heb ik mijn ‘normale’ GPW-6000 met rubber/ carbon strap en mineraal glas verkocht :grin:
Ik wilde perse deze hebben. Met titanium bracelet en saffier glas.

Maak waarschijnlijk wel een NA-draadje wanneer het zover is :wink:

Nee @Myrrhman … ik bedoel die 5610

2 likes

Dubbel G :sunglasses:

7 likes

Ha. Dangit. Sorry :blush:
Had ff moeten kijken op welke post je gereageerd had haha

GW-5035A-1JR

35 jarige bestaan. Speciale editie.

6 likes

@Myrrhman, dat is een supercollectie! Doe mij maar alledrie :slight_smile: zo hoef ik niet te kiezen!

Kunnen ze mooi bij mijn GA-1000 aansluiten

3 likes

Da’s nog nie alles hoorde :blush:
Check mijn eerdere post hier G-shock only
:grin:

1 like

Als je m kwijt wilt… :blush:

Ik heb te snel geroepen: ik heb hem niet.
Ik heb de GW-M5610NU.
Ook groen, maar toch anders. Met als opvallend verschil (toch knap dat ik daar overheen bekeken heb) gele letters ‘protection’ en ‘G-SHOCK’.

( en mijn tabletje heeft een slechte camera )

4 likes

Hallo geachte Shockers :slight_smile:
ik wil eigenlijk ook lid worden van deze club maar ik vroeg me wat af.

Hoe zit het met verkleuren?
zoonlief heeft al 7 jaar een witte g-shock en die ziet er niet meer uit.

en een vraag mbt de hoogtemeter
dat zal op luchtdruk gaan neem ik aan (moet ook wel) maar hoe nauwkeurig is dat en hoe calibreer je dat?

1 like

Echt heel nauwkeurig is het volgens mij niet. Maar wel werkend en een goede indicator voor het weer. Al heb ik er niet zo heel veel verstand van.

Het kalibreren doe ik eens om de zoveel tijd (vaak wanneer ik weer eens een G Shock om de pols slinger) met de telefoon.
Je kunt gewoon de ‘adjust’ knop gebruiken om de Baro- en Altimeter af te stellen.

Ik heb wel ooit eens gelezen dat dit dus om de zoveel tijd moet, omdat hij na verloop van tijd afwijkingen krijgt.

Sorry, over verkleuren geen idee. Al mijn Shocks zijn zwart :grin:

1 like

Gravitymaster is ook binnen, bij de weg.

NA volgt misschien nog een dezer dagen :slight_smile:

11 likes