G-shock only

Yes !

Hoe bevalt hij bij jouw ? Ander bandje zie ik ? :slightly_smiling_face:

1 like

Goed hoor. Alleen jammer dat dit model geen verlichting heeft. Vond het originele rubber bandje leuker staan bij dit model. En nu ook een G-steel sinds vorige week…

1 like

Hmmm. Vond zelf de originele combi bracelet die er bij hoort altijd mooier :blush:

Maar blij dat je tevreden bent :+1: :grinning:

Ja ben zeker tevreden. Horloge oogt nu meer als een diver. En de kunststof/metalen band vind ik kwalitatief ook niet bijzonder te noemen.

1 like

Bevalt mij prima maar ik houd van de techniek maar ook van de maat .

1 like

3 likes

voor een vriend gekocht. Voor zijn verjaardag. GAW-100B-1AER

The King idd !
Wou deze altijd al is hebben, krijg hem van de week !

Spannend.

Casio G-Shock MT-G 900 vandaag. Is 15 jaar oud al vintage? :thinking:
https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/2/2/7/22744118200f27ba7b208cc4003e278256c3d61a.jpg

1 like

Leuk! Ik heb zijn broertje op rubber! :slight_smile:

1 like

De laatste nieuwe aanwinst :wink:

10 likes

Gaaf op die band.
Niet eerder gezien :+1:

1 like

Mijn jongste zoon was al zeer content met zijn twee G-Shocks en ook op het HF zijn er veel liefhebbers. Als vintage liefhebber ben ik niet van die knotsen aan je pols, maar zo’n plat modelletje leek me wel aardig.

Afgelopen dagen kwam ik er een tegen op MP en kon een leuke deal maken met de aanbieder. Een GW-M5610, touch solar met alle toeters en bellen.

Mijn eerste indruk is erg positief. Draagt lekker, automatische verlichting, loopt natuurlijk strak op tijd, zodat ik bij wisseling die oudjes mooi gelijk kan zetten. Misschien nog een keer zo’n combiband, maar eerst maar eens kijken hoe ie bevalt. Vandaag aan de klus, dus een mooie gelegenheid om 'm te dragen vandaag.

10 likes

Leuke review hiervan op Fratello:

2 likes

Van links naar rechts een net klein dingetje, gevolgd door veel mogelijkheden in een heel beschaafde vorm en maat, daarna dezelfde mogelijkheden in een grof jasje en een geval van “tja, was dat nou echt nog nodig?”

De Protrek draagt wel het meest comfortabel en is het best leesbaar van de volledig digitale displays.

6 likes

Verschil zie ik niet. Volgens mij is het dezelfde band. Beide verwijzen naar de 5600/5610 serie.

En dan denk je inderdaad dat die Rangeman groot is :joy:. Mooie collectie!

Meteen maar weer eens een portretje van m’n Mudman. Geen dag spijt gehad van deze aankoop :sunglasses:

8 likes


Ook redelijk groot. Maar wat een prettig horloge

4 likes

Mooie G-Shock reclame :sunglasses:

1 like

Circa 600 dollar, metalen/gouden versies.

Meer info: https://www.ablogtowatch.com/casio-g-shock-gmwb5000d1-full-metal-5000-series/

Yay or nay?

6 likes