G-shock only

Ook bij zaagwerk De toolwatch

5 likes

Staat inderdaad zeer mooi bij dat horloge. Echt een mooi geheel.
Veel plezier ermee.

1 like


Mijn favoriet, de Riseman

4 likes

Mijn nieuwe vakantie/klus horloge :slight_smile:

4 likes

8 likes

Klopt, uitstekend zaaghorloge ja. :nerd_face::+1:

1 like

Vandaag 1 jaar lid :tada:
Dus mijzelf maar getrakteerd op een Eric Haze 25 jaar G-Shock:


16 likes

Mooi! Die DWā€™s zijn top!

1 like

Daā€™s een mooie, supercool!

1 like


Limited 500 stuks.

1 like

En wat te denken van een geheel metalen versie? Een gouden voor zoā€™n 600 dollar en een zilveren voor 500.


GMW5000TFG-9

GMW5000D-1

Veel geld voor een G-Shock, waarmee je kan klussen en ravotten.

2 likes

Zilver spreekt me aan maar de prijs!

Net binnen:


mijn zomerklokkie.

7 likes

Tja er zijn zat RVS automatische horloges die ook die prijs hebben. Ik vind dit echt supercool.

Als het gaat over gebakken lucht, ok, maar als het gaat over intrinsieke waarde: nou nee.

Dit is geen verspaand metaal (draaien, frezen, steken, honen etc), dit is geperst metaal. Kijk maar naar die ā€œknopbeschermersā€. De GW-M5610-1ER (de square met 6 band en solar) is nu ca ā‚¬130, deze meerprijs gaat nergens over. ā‚¬170 zou meer dan genoeg zijn. De behuizing en band is nauwelijks duurder om te maken dan dit, voor ā‚¬24.95

2 likes

Knap dat je dat op een stock foto kunt zien. Het model is nog niet eens uit. Dit model is ook nog voorzien van bluetooth wat ik overigens totaal onzinnig vind. Wat ik alleen maar duidelijk probeer te malen is dat g-shock een bang for the buck imago heeft. Is het zwitsers dan janken we niet over de prijs ondaks het feit dat die misschien nog meer over de ko gaat dan een DW5600. Geloof me dit model wordt een topper en zal als warme broodjes gaan.

3 likes

Dat kun je zien ja. De kast ana-digi G Shock die @HemiDaan iets later post heeft wƩl verspanende bewerkingen ondergaan.

Gietwerk, extrusie, en zelfs smeedwerk, heeft altijd minder scherpe hoeken:

kopie59fb7c43d9cf68fdf27df107c13eece0a178f69c_1_500x500

Op deze Damasko (zie die bezelrand dan) en op de kast van de ana-digi hierboven is verspanend werk op gedaan:

Over het imago gaat het niet. Dit zijn best leuke squares als je er van houdt, maar die prijs is gĆ©Ć©n ā€œbang for buckā€ gezien de prijs en ik moet echt nog zien of ze als warme broodjes gaan. Als dat gebeurt is dat in mijn ogen niet vanwege ā€œbang for buckā€. We houden het in de gaten :slight_smile:

10 likes

Heeft er iemand al een G-shock dw-5750e-1b in het bezit?? Ik vind ze eigenlijk best tof!!image

3 likes

3 likes