G-shock only

Zit wel comfortabel in vergelijking met deze:

3 likes

Dat lijkt wel een Navigatie

Dat klopt… maar dat is die G-Shock ook :sunglasses:

1 like

Kan je beter een oude iphone op je pols plakken met duct tape…

Haha ja dat is zo. Maar als diegene alle functies gebruikt waarom niet toch!

Wow, zou dit dan de grootste G Shock ooit zijn? Ze moeten toch 'n kéér ophouden met groeien? :thinking:

1 like

Mijn G voor vandaag. Tip voor G-shock fans : bij de winkel ‘watch’ in Maastricht sinds enkele dagen ALLE G-shock horloges 50% wegens verbouwing. Ook de duurdere modellen zoals G-steel, mudmaster,… Dus sla jullie slag!!

3 likes

Cross post…
Niet aan mij besteed…7k voor een Gshock. Wellicht liefhebbers hier…

1 like

Nee,die vind ik eigenlijk ook niet mooi.

Wel deze MR-G …

Dit vind ik altijd nog de mooiste G Shock ooit

Die altijd nog hoog op mijn lijstje staat. maar ook behoorlijk / te duur.

1 like

Watch maastricht sale

3 likes

Mijn naam is MGC.Omdat ik nogal ruw en vuil werk deed,heb ik ooit een G-Shock aangeschaft.Hij is radiogestuurd,en werkt op lichtenergie.Doet het al jaren prima.Al was het maar om een ander klokje gelijk te zetten.Nu heb ook ooit zo,n metalen G-Shock gekocht.Die draag ik eigenlijk heel weinig. Nu is mijn vraag,kan ik de uurwerken omruilen? Ik bedoel het radiogestuurde uurwerk uit de zwarte kunststof kast in de metalen kast plaatsen.

Met vriendelijke groet.

1 like

Nee. Ik heb 0 verstand van een G-Shock en dat hou ik graag zo, maar dit kan niet. Die modules zijn compleet anders.

1 like

Dank je wel voor je reactie.

1 like

10 likes

Lentepret :sunglasses:

4 likes

4 likes

De nieuwe Rangeman.

11 likes

NA va MP DW-5600TB . Mooi zomers!

7 likes

Heeft er iemand een tip voor een website met Gshock accesoires? Ik wil voor mijn incoming gwm5610, een extra strap en case bestellen

Vader, zoon en kleinzoon allemaal aan de G-Steel :grin:

13 likes