G-shock only

Hij is écht klein :astonished::astonished::astonished: tenminste, voor wat ik gewend ben dan.

De combi bracelet is ook besteld. Het viel mij op dat de combi bracelet voor de GW5610 familie ook écht stalen midden-links heeft. De combi bracelet voor de GW-4000 familie heeft ook midden links maar die zijn plastic… uh… resin. Dus ik ga es efkes pielen en 1-voor-1 de links loshalen en overzetten.

Afijn ik heb er ook één en nooit verwacht maar je moet iets doen met je Airmiles :facepunch:. Hij is wel comfortabel moet ik zeggen, alsof ik op een nudisten strand loop, ik voel me bijna naakt.

10 likes

Idiale maat om te klussen, sleutelen, verbouwen, op (militaire) oefening gaan (lang geleden), verhuizen, kasten uitruimen en tuinieren. Kortom, te doen waar een G shock voor is. Ook voor onder een overhemd.

Als je wilt paraderen en posen moet je zo’n dikke knol om doen als je denkt dat dat helpt. Ze blijven heel maar zitten in de weg. En je ziet er uit als een puber. In mijn ogen dan, en ja ik weet dat die dingen al 20 jaar groot zijn. En ik heb pas ook een grote gekocht vanwege een paar functies… :woman_facepalming: De 5610 gebruik ik eigenlijk alleen om de nauwkeurigheid van de rest te monitoren: ik vind de tijd digitaal aflezen niet zo fijn.

Black stealth

8 likes

13 likes

Geil is ie

1 like

vandaag weer met black stealth

8 likes

Dit is mn eerste horloge. Ik kan er nu niet meer van genieten maar ik heb hem gekocht na een paar maandjes sparen toen ik 13 was. :joy:

Zoek nu weer een beater voor werk die helemáál naar de ju kan/mag.

3 likes

… en binnen…
Niemand heeft me verteld dat het appeltje-eitje is om die band erop te krijgen, dus niemand heeft gelogen… die was niet grappig zeg maar. Maar zit er goed op want heeft net een mountainbike tochtje van 50 km overleeft op mn pols :+1:

12 likes

Mooie bracelet. Waar besteld?

TikTox

1 like

Ik ben er zeer content mee.

21 likes

Levert die weer. I had begrepen dat daar het een en ander niet meer zo smooth ging na het overlijden van de eigenaar.

Geen cmmunicatie maar geleverd in 5 werkdagen.

1 like

Heb nog een GST-W130L-1AER te koop op het forum. Misschien dat iemand interesse heeft hier?

Ga zelf nog misschien voor een stealth versie

Dit is onderdeel van hetzelfde forum. :wink:

19 likes

Oh ja die band wissel op de G’s. Wat een ellende. Dat plastic ( :stuck_out_tongue: ) beschadigd ook snel. Maar ik vind dit wel een top combo. Heb m gehad, maar uiteraard ook weer weg :confused:

Het oogt wel redelijk zwaar, of valt dat mee?

Wel mooi hoor !

Draagt niet zwaarder dan andere horloges die ik heb met een stalen band.


Mijn derde G-Shock, een GW7900. Wauwie wat is die gaaf! Heb al meteen de Jays&Kays nato én paracord adapters besteld maar die laten nog op zich wachten.

6 likes