G-shock only

Voor de band/bracelet…

2 likes

Thanks, dat had ik gemist!

1 like

10 likes

Deze G-shock net binnen: GWX-5600WB-5ER.
Ik vind het een heel mooi horloge. De leesbaarheid van de negative display valt me wel een beetje tegen. Het is wel mooi dat de cijfers en letters ook bruin van kleur zijn.

2 likes

Gisteren al binnen gekomen.





2 likes

Aan alle G-Shock nerds :sweat_smile: kleine herinnering morgen is het 9-9 9:09:09 :camera_flash:

5 likes

Leesvoer over Casio. Bron is G-Central met link naar PDF via WatchTime waar je je moet registreren als je de link volgt. Hierbij de directe link naar de PDF zonder invullen van e-mail adres:
https://www.watchtime.com/wp-content/uploads/2013/09/WT_Spotlight_Casio_fin.pdf

2 likes

Dat is geinig!

Ik ga straks trainen en een foto zal dan niet lukken :smile:

3 likes


:joy:

30 likes

Lekker veel variatie :ok_hand: :wink:

2 likes

Damn… te laat wakker.

Had op vakantie wel de 8-8 shot
Nu maar wachten op 10-10

1 like

Dat zou mij niet gelukt zijn, de sluitertijd en scherpstelactie van de camera in mijn telefoon is zo onberekenaar dat er tussen de 1 en 10 seconden in kan zitten na het drukken op de opnameknop.

1 like

Had hem zelf ook :grinning:

10 likes

Deze eindbaas om de pols, sinds binnenkomst weinig anders gedragen :sunglasses:

8 likes

Die gaat morgen om naar het werk… topklok.

1 like

Nieuwe aanwinst… voor de 2e keer.

Precies dit model G-Steel gekocht in mei maar na een paar weken verkocht omdat het ‘toch te groot voor mij is’… en eigenlijk sinds toen spijt gehad. Vandaag werd dat opgelost. :slight_smile:

4 likes

Wat is het verschil tussen de eerste en de derde (behalve de rode kleur :wink: )

1 like

Ahaha… dat had ik tot 2 maal toe… totdat ik de bracelet gst-310 had… en die blijft.

1 like

De eerste is een soort van instapmodel, GW-M5610-1JF.
De derde is de koning, GW-5000-1JF.
(Van de ‘oudere serie’, nu zijn er ook de full metals…)

Beter display
Gemaakt in Japan
Schroefbodem
Stalen kast met DLC coating
Betere / soepelere band
Mooiere kleursetting

De eerste is trouwens een 5610 met Jays and Kays mod.

1 like

Dat is op jouw foto ziet het er ook wel erg onleesbaar uit. Dit is dus niet wat je in de praktijk ziet kennelijk:

I heb één anadigi G Shock met (kleine) negatieve displays en die kan ik absolúút niet lezen als ik niet in de zon sta.
casio-gshock-tough-solar-power-atomic-mens-watch-awgm100b1a

Je kunt hem altijd nog modden:

2 likes