G-shock only

X-post.

Gr, HJR

11 likes

New

https://www.ablogtowatch.com/casio-g-shock-glacier-skeleton-gold-35th-anniversary-limited-edition-jelly-g-collection-watches/

3 likes

image

Mijn beoogde nieuwe aankoop

1 like

Succes! 350 stuks bij geselecteerde dealers…

1 like

Klopt, ik weet al een aantal adresjes, maar het wordt inderdaad een lastig verhaal

What the fuuuuuck !! :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:
Hoe lang heb je die al ?

1 like

Paar weken! Nog niet zoveel gepost ben iets minder actief op IG.

Hij is wel fijn hoor :wink:

gr, HJR

3 likes

Ik vind die echt super gaaf en geweldig !!

Jij hebt die linker he ? Die rechter is een grail voor mijn :drooling_face:
Maar ze zijn allebei zo super gaaf en mooi !

3 likes

Thx. Ja de linker inderdaad, MRG-G1000B. De zwarte band maakt het iets meer under te radar imo en is itt tot de rechter voorzien van DLC coating wat voor mij wel mee woog. Die coating werkt trouwens als een tierelier.

Draagbaarheid is me erg meegevallen door het titanium en de voor G-shock begrippen ‘bescheiden’ kast. Afwerking van de kast is trouwens subliem. Zal nog eens een NA topic maken.

gr, HJR

1 like

Graag :slight_smile:

Ben wel super jelly hier :grin:

1 like

Gelukt! :sunglasses:

1 like

voor de speculanten. Deze 4 stuks zijn gelimiteerd op 1000 stuks wereldwijd.


Dat is niet veel. Ik denk ook dat ze vooral in Azie en de VS veel over de kop zullen gaan.

2 likes

Hmmmm. Ben wel soort van fan van beide.
Maar word hier niet warm of koud van. Net als die zilveren en gouden squares. Vind het allemaal maar niks :slight_smile:

Daar gaat het ook niet om. Voor zover ik weet is dit de eerste keer dat Casio bekend maakt hoeveel exemplaren er zullen worden geproduceerd. 1000 wereldwijd is niet veel. Wanneer je er hier een koopt voor 120 euro kan je hem na een jaar al voor het dubbele verkopen. Van de gouden square zijn ook geen aantallen bekend.

Ik heb vannacht een Frogman gekocht die gelimiteerd is tot 350 stuks. Het staat ook op de band gegraveerd. Uit nieuwsgierigheid heb ik de resell prijzen gezien, en die gaan al direct 2 a 3 maal over de kop😱

Dat vind ik dus weer jammer. Als iemand hem koopt, hou hem dan! En verziek de kans voor een ander niet, die dan het 2 of zelfs het 3 dubbele moet betalen.

2 likes

Deze heb ik ook zeker niet voor de handel gekocht. Ik vind het altijd wel een geruststelling dat mocht ik hem over een jaar willen verkopen, ik niet al te veel geld hoef in te leveren

Ik verzamel ook sneakers. als ik dan na een jaar geen budget meer heb, of gewoon geen ruimte meer, dan krijg ik bij verkoop alsnog mijn gehele investering terug, meestal zelfs iets meer.

Ooh, maar ik bedoelde niet jou specifiek hoor!

1 like

De Russel vind ik wel tof. Maar ga hier niet mee speculeren. Daarvoor heb ik net een set limited whisky’s gekocht :speak_no_evil:

1 like