Maar dan moet je wel zeker weten dat daar een polar filter in zit…
Dat zit dacht ik op alle digitale horloges. Zonder die filter over de display zie je volgens mij helemaal niets … dacht ik …
Ik weet het ook niet zeker, ik ben niet zo thuis in de digitale horloges.
Ik speur hier in dit topic altijd een beetje rond omdat mijn zoon een G-shock heeft.
Ah Das trouwens best een mooie !
Bedankt, namens mijn zoon
Ik vond dat hij een goed horloge moest hebben toen hij naar de middelbare school ging. (inmiddels nu in havo 2)
Hij vond de G-shock’s wel wat, maar de meeste zijn zo groot om een kinder pols.
Toen zag ik de G-steel en die is net iets kleiner dan de andere modellen.
Ik heb even wat wijze raad nodig: ik wil weer een gmwB5000. Ik ga alleen eerst een van mijn huidige Gs verkopen, aangezien ik geen collectie van 2k meer wil. Ik twijfel heel erg tussen mn Frog, of mn Mudmaster. Welke zouden jullie wegdoen?
Mudmaster weg. En dan rangeman er in, of heb je die al?
Gr, HJR
Welke rangeman? Ik heb de gw9400, en die allernieuwste heb ik binnen 3 weken weer verkocht
In dit geval de Frog. Die vind ik niet zo in het transparant rood. Had je de zwarte uitvoering, dan 100% de Mud eruit.
Maar is allemaal persoonlijke smaak natuurlijk.
Die Frog is oorspronkelijk ook de zwarte, maar ik vond hem een beetje saai😂
Ik heb het liefst alles effen zwart
Zou 100% de frogman houden. Vind dat echt een megaklok. Mudmaster trok mij persoonlijk niet echt.
De enige echte wat mij betreft, de 9400. Samen met je frog en een square heb je dan een mooi triootje
gr, HJR
Bedankt allen!
Ik ga de Mudmaster verkopen
Of dit
Beetje een groot vel. maar dat maakt niet uit. 14 Euro (Incl. Verz.) kom ik ook wel overheen.
Maar volgens mij plakt een kant niet, wat misschien wel moet
Ook dit heeeele oude draadje gevonden op WUS
https://forums.watchuseek.com/f43/how-convert-plain-dw-5600-negative-display-129102.html
.
Super tutorial
Maar … ik durf het nog steeds niet aan
Wat me het meest tegenhoud is de kans dat de ik de display naar z’n grootje kan helpen.
Maar zoveel luitjes hebben het ook gedaan, waarbij het goed gaat. Het is best een veel uitgevoerde mod volgens mij.
Aaaargh … maar ik wil het zo graag, want het zal voor mij er zo gaaf uitzien.
Eindelijk een square met alle coole functies, positief display en heerlijke bracelet.
Het is idd een goeie uitleg, hiermee moet het toch wel lukken
Coole foto
Beste forumleden,
In de zoektocht naar een nieuw horloge kwam ik als Casio fan een mooie MRG tegen:
MRG-7600D
Echter, als ik op het internet rondstruin en kijk naar leveranciers dan duiken er consequent twee versies op, de 1AJF en de 1BJF. Ik heb tot zover nog niet het verschil kunnen ontdekken, heeft iemand van jullie een idee? Verder ben ik benieuwd naar ervaringen met deze G-Shock, en dan met name hoe de LED-verlichting is. Ik las namelijk in een review dat dit onvoldoende zou zijn…
Alvast dank voor jullie reactie,