*GASP* Een Max Bill Mega! Ik...ik weet niet hoe ik me daar bij moet voelen

Ik pas,… ben benieuwd hoeveel Max Bill varianten er nog bij gaan komen.

Even een ERASER installeren in je browser.
Na iedere sessie klik en weg zijn de cookies en tracking shit :smiley::+1:

1 like
1 like

Een quartz met mineraalglaasje en dan € 900? You are joking.
Zendergestuurd is leuk, maar dan had er tenminste solarcharge in gemoeten voor dat geld. Erg overpriced imho.

Ziet er wel gaaf uit.

1 like

De ‘gewone’ Max Bill quartz kost 495 euro, dus da’s dan 300 euro er bij voor die fancypancy kunstjes. Solar had inderdaad wel fijn geweest voor 795 euro. Plexi vind ik op zich wel sexy, maar liefst natuurlijk saffier.

Solar zou de cleane look helemaal verpesten, toch? Maar het is veel geld, klopt.

Tjah, een Aqua Terra met een saffierglaasje wat een paar tientjes kost tegen de €2000. Maar dan heb je een Omega.
Een Casio Oceanus OCW-S100-1AJF kost ca €500, en daar komen nog invoerrechten en BTW over. De Junghans zakt mogelijk nog wel een €100 en dan heb je tov de Casio voor misschien €100 meerprijs een Junghans. Omega is een duurder merk dan Junghans, Junghans is een duurder merk dan Casio. Ik heb verder niet zo veel mening over de “meerwaarde” van een merkje, het werkt wel zo.

Het is géén mineraalglas, het is acryl met sicralancoating.
Wat op zichzelf wel even flut is als mineraalglas, want je kunt het niet polijsten. Wel de looks van acryl, maar de nadelen van mineraalglas.

Saffier glas zou een optie zijn volgens een Duits forum