Gassan watches (eigen horlogemerk)

Ik vind ze wel leuk hoor voor de vrouw.

Beetje mode dingetje, voor elke string een leuk bij passend horloge idee.

Niks mis mee, betaalbaar variëren met toch wel iets meer luxe gevoel qua merk dan met een lucy lucardi variant om de mode pols.

Leuk concept, goede markt, slimme bijvangst.

2 likes

Precies dit :point_up:t2:
Leuk om cadeau te geven.
Heb wel een beetje het gevoel dat Gassan per ongeluk de https://www.credor.com/lineup/mens/ heeft doorgestuurd naar de fabrikant…

Siebel heeft dit ook al een tijdje en ik heb er eens een paar in mijn handen gehad. Zit in dezelfde prijsrange en de verkoopster wist te vertellen dat dit hele goede horloges waren voor deze prijs.

En dat ze vooral gekocht worden door mensen die al meerdere horloges hebben. Nou ik betwijfel het want wat ik daar in handen heb gehad is zelfs die prijs niet waard. Geen idee welke kwaliteit kwartsuurwerk er in zit dus daarover geen oordeel maar alles wat je kunt zien en voelen is goedkoop.

Ik verwacht van de Gassan lijn niet veel anders daar de prijzen en de algehele uitstraling redelijk overeenkomen.

Geen “merk” wat ik serieus neem of meer tijd aan zal besteden dan ik in dit topic heb gedaan :slight_smile:

Desondanks toch behoorlijk wat tekst !

Had ook zeker een andere naam verzonnen, gassan is niet echt een sexy naam.
Zowel merknaam als style krijg ik meer het idee van aliexpress, hopelijk is de kwaliteit beter anders is “dit merk” zo weer weg…