Nee, inderdaad, de bezel+inlay moet nog gemonteerd worden…
Het lange wachten wordt beloond. De Tatoskok ondergaat laatste QC bij Doug van MWW en wordt eerstdaags verzonden vanuit de USA. Nu hopen dat de douaniers weer niet te veel roet in het eten gooien. Dan is dit duikersklokje binnen een drietal weken in mijn bezit
Foto’s van afgewerkt NoDate-exemplaar zoals ik 'm besteld heb:
Buiten deze rubberband komt er ook nog een Nato, en een leder band met rode stikking mee met deze als stretch goals van de campagne.
Leuke duiker! Sterkte met wachten!
Goed dat jeje gegevens hebt geblindeerd. Zou bijna voor je stoep gaan zitten
Ben benieuwd hoe ie je bevalt.
Vanmiddag na de vroege shift snel mijn pakje gaan ophalen waarmee ze gisteren bij mij voor een helaas gesloten deur stonden.
Een vedett-je uitgeschonken, parasol opengeklapt en het uitpakplezier kon beginnen:
38,65 € voor onze Belgische douanevrienden + inklaringskosten.
Hier is ie dan
De ‘wet sand’ wijzerplaat is origineel en geeft de wijzerplaat diepte.
De achterzijde, bemerk ook de mooie uitvoering van de kroon.
De hoogte van de kast valt heel goed mee voor een automatic-duiker!
Grt, ga nog 'n Vedettje halen en wat verder genieten van dit langverwacht horloge.
Prettig weekend iedereen
Dat is een goed begin van het weekend; veel plezier en proost!
Mooi horloge hoor! Dat je de rust op kunt brengen om eerst een biertje te pakken en er rustig voor te gaan zitten
Echte bourgondiers die Belgen; eerst de inwendige mens, dan de rest
Yup, zo gaat dat hier in z’n werk
Nou, we hebben er hier met z’n allen even op moeten wachten. Maar dan heb je ook wel wat! Tijd voor (nog) een biertje, zou ik idd zeggen. Leuk ook die rubber band erbij! Geniet van het bier en je nieuwe horloge!
Mooi horloge en lekker bier ! Geniet ervan
Ik vind het een gave duiker! Vooral die kroon op 4 en die dial vind ik erg leuk!
Minpuntjes vind ik echter wel het rode rond de driehoek op de bezel en de bezel inlay zelf vind ik ook niet super.
Dat stelt de ‘diver-down’ vlag voor Logie, de driehoek is de lume zelf. De inlay zal zich nog wat moeten bewijzen, nu glimt het nog mooi, we zien wel hoe de opdruk het uithoudt op het aluminium. De gebruikte typografie is natuurlijk iets persoonlijks, je vindt het iets of niets…
Ik vind 'm
Nog 80-tal exemplaren te koop van deze LE van 300 stuks
Dat is inderdaad persoonlijk! Was ook geen hele harde kritiek! Vind het totaalbeeld gaaf, en daarom gewoon een erg leuk horloge! Zou hem zo zelf kunnen hebben.
Proficiat! En veel plezier er mee!
Ik had het ook niet ervaren als harde kritiek hoor, wou gewoon duidelijk maken waarom dat raar ding op de bezel afgedrukt is
Ik vind het een geslaagde keuze.
Veel plezier ermee.