Gedistingeerde chrono als aanvulling. Gevonden!

Prachtig zeer mooie details geniet ervan in goede gezondheid.

Hoi,

Je zou em binnenstebuiten willen dragen. Ik vind die rotor zelf ook een prachtdetail, en het gaf mede de doorslag uiteindelijk.
Eigenlijk vind ik de achterkant haast mooier dan de voorkant.
In elk geval heb ik me al behoorlijk zitten vergapen daarachter:D

Groet,

Nico.

Hoi,

Deze zie je niet zo vaak. En ja hij is ook mooi(tu) De subdials zitten iets dichter bij elkaar lijkt het.

Ik heb persoonlijk wel wat met de PD ontwerpen. Toen ik eenmaal overstag was met de eerste, kwam deze al vrij snel erna in beeld. Toch nog een jaar gewacht met de echte aankoop.
Zowieso gemaakt door Eterna, en daar had ik al een zwak voor.
Toch is het meer, en de afwerkdetails zijn vaak prachtig en onderscheidend. Blauwe schroefjes, de rotor als velg etc.

Bijkomend voordeel is dat oudere modellen ook regelmatig met leuke korting worden aangeboden. De eerste afschrijving heb je dan al in je zak, en dat is leuk. Zeker niet mijn belangrijkste reden voor de aanschaf, toch heb ik wel mee laten wegen in de uiteindelijke beslissing. Ik hoef persoonlijk niet het allernieuwste model om mijn pols, dar betaal je enkel heel zwaar voor.

Groet,

Nico.

Bedankt. En ja ik geniet er van met volle teugen. Bewust.

Groet,

Nico.

Nico den Haak Schreef:

Hoi,

Hij draait rond, en als ik me héél druk maak, ook
sneller…
(:smiley:

De lume is groen, wel een wat lichtere tint dan ik
gewend ben.
Overigens had ik meer verwacht van de lume in het
donker. Het is redelijk, maar niet volle bak als
een echte duiker. Maar goed, echt door en door
getest is het nog niet.

De meeste lume gloeien groen/blauw. Maar ik bedoel dat de verf zelf een grijze kleur lijkt te hebben ipv een groen of witte tint.

Oké, dat klopt je hebt gelijk.
De verf is inderdaad grijs, dat zag je goed. En dat is anders dan alle andere horloges die ik heb.
Met oplichten is de tint ook anders, het is lichter groen.

Groet,

Nico.

erg mooie klok nico(tu) ik wens je er veel plezier mee.