A good thing…
Daar verschillen we van mening over. Maar het grote genieten kan bijna beginnen!
Even erbij gezocht:
Lijkt mij wel koosjer, Belgische verkoper met 100% uit 32 beoordelingen. Nog 11 euro voor verzenden en al wil je dit regelmatig dragen dan een beurtje erbij incalculeren.
Als je het een leuk horloge vindt, dan kan je een bod uitbrengen
Stel voor jezelf een maximum in en laat je niet meeslepen als er nog bieders zijn. Als je biedt in de laatste minuut komt er weer een minuut bij.
En er komt altijd 9% bij + verzending.
Je vraagt dus om MIJN mening: persoonlijk vind ik het 3x niks, heeft natuurlijk met smaak te maken
Als je het lief vraagt.
Leuk topic! Ik ben groot liefhebber van de gebiedende wijs.
Dat was voor mij ook het eerste wat in mij opkwam
Verschrikkelijk ding, maja ieder zijn smaak
Ik vind 'm wel leuk, sluit me hierbij aan.
Zeker als je zijn speech vanmiddag zag op Mar a Lago…voor mij om te lachen want met zoveel onzin kun je toch geen president worden ??? Maar 47% van het volk gelooft hem…
Maar goed , ieder volk krijgt de leider die het verdient dus na wat hertellingen en processen volgende week hoop ik dat het niet uitdraait op een State of Emergency want dan gaat de wereld wel schudden op zijn grondvesten. Kijkcijfers weer door het plafond denk ik
Lelijk ding.
Ik geef m’n mening alléén als ik 'm ook terug krijg. Ik wil 'm nog vaker gebruiken…