Geen 2020 releases van: Rolex, Tudor en Patek Philippe

Tuurlijk

1 like

een witgouden jubilee voor een 40mm DD? Die gaat er niet komen.

1 like

Dit is natuurlijk de kans voor omega om eens te kunnen scoren met een limited editie. Die maken ze anders nooit.

11 likes

Jubilee 40mm Geelgoud dan ?

Drie merken die mij niet echt kunnen boeien, dus ik zal er niet wakker van liggen. :sunglasses:

Wat is deze?
Even geen idee? Kunde gij me da ekkes vertellen of nie?

Heb wel van een vage kennis zijn vriend daar zn broer van gehoord dat hij had gelezen op feesboek op een ander zijn telefoon dat ze alle " wachtlijsten " opnieuw gaan beginnen.

Heeft er iemand nog een slaapzak en matje liggen vraag dit voor een vriend. :yum::sunglasses:

2 likes

Och, ik heb al een Invicta in bestelling staan. Dan is een rolex of tudor niet nodig.

1 like

Ik ook ander merk. Pfff gelukkig

Ik heb

1 like

Lekker rustig.
Dat gewouwel over Rolex …is … best …
… vermoeiend.

4 likes

Ik ben benieuwd wat andere merken gaan doen. Gaan ze proberen te scoren tijdens de afwezigheid van deze drie (en evt. anderen) of gaat iedereen dit voorbeeld volgen?

Misschien dat als Corona voorbij gaat in Q2 dat er toch nog introducties volgen in Q3.

Gelukkig zijn er nog genoeg andere mooie merken die wel met baanbrekende horloges komen in 2020.

Wat te denken van deze Zeitwerk Date bijvoorbeeld?
OK, te groot, te dik en te duur. Maar wel fantastisch mooi en knap gemaakt :star_struck::star_struck:

Rolex verandert vaak toch niet meer dan een bezelkleurtje :joy:

6 likes

En de 321 Speedy, ook niet verkeerd:

12 likes

Ik heb net m’n 114060 dus voor mij meer dan prima dat alles nog gewoon even blijft zoals het is :innocent:

2 likes

Je hebt toch wel korting gekregen op de list prijs in verband met de Corona crisis :innocent:?
Of zit ik dan in het verkeerde topic :wink:? @septentrio

Je vergist je even Remco, het is geen 1998 meer :smile:

1 like

Toen ik mijn 114060 nog had stuurde ik IL Menzerna een berichtje of hij de lugs zo kon bijwerken.
Antwoord was ja. Kosten zijn 500 euro excl. heen- en terugsturen naar Italië.

Ik was het serieus aan het overwegen totdat de SD4K deal in beeld kwam.

Zijn tip was: denk er goed over na of zoek een tweede (beschadigde) kast. Want terug naar dikke poten kost 350 euro per lug :smile:

image

image

9 likes

The Corona Watch.
The first watch that survived Corona.

3 likes

Snap ik.
Als je echt jou model hebt gevonden dan is het ook niet erg om daar extra aan uit te geven om hem helemaal perfect te maken.

1 like

Goed nieuws, dan hebben ze een jaar de tijd om er wat meer van te maken.