Jaren geleden idd, maar uiteraard komt dit bericht niet direct van hen zelf.
Ok best schokkend nieuws. Ik ben benieuwd of ze hier een pre-owned outlet openen, het merk Burger aanhouden of het ombouwen naar een volledige S&C
Niet fantastisch voor de concurrentie in Nederland
Maar niet helemaal kosher.
Geweldig
Welke concurrentie dan?
Ik heb bij beiden nooit iets gekocht. Dat geldt voor velen hier, vermoed ik.
Het gerucht is inmiddels door de eigenaar aan mij bevestigd. Per 1/7 is Martens eigenaar. Naam en personeel blijven zoals het was maar Alfred en Monique trekken zich langzaam terug en per 31/12 volledig.
Er is hier in NL al lang geen concurrentie meer. Oligopolie.
Kan me voorstellen met alles wat ze hebben meegemaakt, dat je een goed aanbod niet afslaat.
Denk niet eens dat het zo gaat, Martens krijgt voorraad binnen, “verkoopt” dat aan zichzelf als buurman met dikke korting om het vervolgens als buurman met het driedubbele weer te koop aan te bieden.
Blijf er dan vooral kopen, wat…
Wel een beetje ‘veilig’ die Burger. 2/3e van de voorraad is Rolex, 1/3e is van een ander merk. En nul Grand Seiko’s. Tja. Niet echt een winkel om te gaan kijken.
En je denkt niet dat Rolex dit nauwlettend in de gaten zal houden ?
Ik geloof niet dat Rolex toestaat dat op deze manier met hun merk zal worden omgegaan.
En ja, er zal er best eens één doorheen slippen…
Overigens wel een hele slimme move van Martens / SC !
die gasten zijn al vet miljonair, die doen het niet meer voor de horloges
Deze juwelier is dus geen wolf in schaapskleren, maar een Schaap in Burger .
Wellicht is er aanzienlijk meer vraag naar Rolex dan Grand Seiko’s ?
Ik neem aan van wel. Burger heeft heel lang al veel geld in online marketing en SEO gestopt. Zou heel zonde zijn als je dat weggooit.
Ze gaan door onder de naam Burger.
Burgers,boeren en buitenlui…