Geen zin in MoonSwatch vlekken op je pols? Wat is de summer beater voor 250 euro?

:white_check_mark: Saffier
:white_check_mark: 20 ATM
:white_check_mark: 3 jaar garantie
:white_check_mark: Zwitsers quartz binnenwerk

afbeelding

afbeelding

:white_check_mark: 5 ATM

afbeelding

afbeelding

7 likes

Ik heb eerlijk gezegd geen ervaring met Yema, dus kan niet oordelen over de kwaliteit. De looks hebben ze wel en daarop baseerde ik mijn voorstel. Het laatste wat ik wil is mensen aanzetten om rommel te kopen.
Die Citizen duiker heb ik zelf ook en is inderdaad een leuk horloge. Bij Citizen vind je voor dat geld vast wel iets dat aan de eisen voldoet.

:white_check_mark: Longines Hydroconquest hommage

1 like

Zowel de Citizen gehad als een Yema chrono met Seiko meca-quartz.

Bij de Yema viel de chronowijzer er meteen af en resette hij na herstel, na 2keer gebruik al niet neer naar de 12uur positie.
Heb hem 2keer terug naar Frankrijk verstuurd. En met een cs die vooral wil verkopen, maar heel moeilijk gaat doen over een refund…ze mogen hun Yema’s houden…

1 like

13 likes

Doet het hier ook al twee jaar prima. Barton silicone elite erop, heerlijk comfortabel ook nog.

1 like

en dan op leer. redelijk onverwoestbaar horloge. (eigen ervaring)

1 like

Een onverwoestbare Amphibian zoals deze? Lekker old school. Voor minder dan de helft van je budget. Van wat je over houdt kun je nog een extra rondje weggeven…

5 likes

Mooi horloge! En hij zoekt iets met kleur, dat heeft die wijzer wel :slight_smile:

Turtle @ de seiko outlet.

Ik heb 'm nog steeds, dat zegt wat. :nerd_face::ok_hand:

3 likes

Mooie citizen, al zoek ik iets met een stuk meer kleur. Een felle kleur dial ofzo. Je zet me wel op een spoor. Dank!

1 like

Daar ga ik zeker eens naar kijken, thanks!

1 like

Er is ook een groene versie van maar die springt er ook niet uit qua kleur.

1 like

Die met de groene dial spreekt me aan!

1 like

In de promaster is er wel een mooie

https://www.siebeljuweliers.nl/horloges/citizen/citizen-herenhorloge-promaster-marine-ca0718-13e-rubber-zwart?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=local-ads&gclid=Cj0KCQjw3IqSBhCoARIsAMBkTb0wk4fNIRv0kTAO8ddQl5unQ9Pprt2lUlr7PKvUDX5AoFF7tYKxQLIaAmcjEALw_wcB

3 likes

9 likes

30 merken, niet allemaal in jouw budget maar misschien zit er wat inspiratie tussen :smiley: Boldr is een goede keus denk ik.

Klopt, zo heb ik hem ook!

2 likes

3 likes