Disclaimer:
Ja, ik wil dit topic nieuw leven inblazen, wat een graveur die Bram Ramon.
Het past niet op elk horloge, zoiets, maar alleszins mooier dan sommige mensen hun tattoo’s.
Disclaimer:
Ja, ik wil dit topic nieuw leven inblazen, wat een graveur die Bram Ramon.
Het past niet op elk horloge, zoiets, maar alleszins mooier dan sommige mensen hun tattoo’s.
Ik vind het niet altijd mooi en soms denk ik; ah fak, die gave Rolex is naar de vaantjes nu, maar de ambacht die erin zit is genieten.
Hier krijg je een like voor.
Qua ambacht is het soms prachtig om te zien.
Maar zelf zou ik nooit z’n horloge willen.
Nog slechts 99.999 andere exemplaren in omloop
Positief nieuws voor de mensen die een gaaf exemplaar bezitten!
Zou het niks voor jou zijn, zo’n solide gouden gegraveerde Daydate?
Ik heb al moeite met een niet-tijdscorrecte wijzerplaat in een Rolex .
Een gegraveerde SKX kast op CB band, dat lijkt me wel een gaaf idee.
Ik vind dit wel heel erg tof hoor, lekker fout man.
Erg mooi allemaal
Als ik ooit nog eens ruim in mijn slappe was zit, dan denk ik aan deze uit IJsland van JS Watch Company:
Tja, das weer een lastige.
Ik vind het graveerwerk op zich vakwerk en daar heb ik altijd waardering voor. Sommige vind ik wel mooi en sommigen ook weer niet.
Hangt dus heel erg af op welk horloge en wat voor gravure het is, maar op de Milgaus die @Binz liet zien vind ik het wel tof.
Heb overigens niet alle plaatjes in het topic gezien
Ik vind het heel vet. Zou het zo doen
Ja, dit blijft genieten om naar te kijken
@HanDavinci een mooie gravure lijkt mij op die gouden DD van je wel tha bomb hoor.
Erg kostbaar denk ik en of het verstandig is, is een tweede maar een gouden horloge die zo mooi bewerkt is lijkt me wel heel tof.
Een tijd terug kwam ik dit filmpje tegen. Ben geen fan van het model, want een Nautilus moet gewoon simpel zijn.
Enfin, wel erg knap wat de beste man doet en heb met plezier naar dit filmpje gekeken.
[edit]
Zie net pas de post van @johngo Nou, het is iig een ander horloge; lol
[/edit]