Geld teveel...?

Hmm… zoveel moois… alsof je met een zak geld naar de snoepwinkel mag…

Mijn Top 3 uit deze lijst?..

As crazy as it gets… :slight_smile:

Gewoon een mooie, en oorspronkelijke duiker zonder opsmuk

en gewoon een mooi horloge… kastvorm, bezel… alles klopt aan dit horloge

1. Geld teveel? Nee
  2. Geen van de getoonde horloges kan mij bekoren. Naast extreem duur, ook extreem lelijk. Dan laat ik gemakshalve de technieken / complicaties buiten beschouwing :slight_smile:

Conclusie: dan kies ik voor 10% van de gemiddelde prijs, als dat ook mag?

Kan me aardig vinden in jouw selectie.

Bij mij mag echter ook de Rolex nog worden toegevoegd.

Zenith Captain Winsor Chronograph !

Wat mij opvalt, is dat de mate van “afleesbaarheid” afneemt naarmate de prijs stijgt::o, een uitzondering daargelaten:z

Doe mij die Rolex maarX(:)o, of de Blancpain:~

+1

Precies mijn gedachte
Op een gegeven moment weet men van gekkigheid niet meer wat te doen.
Of er worden diamanten er tegen aan gekwakt. Doe mij die maar los.

Elf.

Vind het niet mooi dat de merknaam buiten dat cirkeltje komt. Voor de rest ook mijn keus.

Het merendeel is veel te druk wat mij betreft. De Patek en de Blancpain kunnen mij het meest bekoren.

Uit dat rijtje dan toch de Rolex. Waterdicht, heeft een datum en GMT-functie en mocht het geld ooit nog eens opraken in zo’n situatie dan is die ook weer het makkelijkst te slijten.

Zoals hierboven al gezegd; het lijkt wel alsof hoe duurder het wordt hoe lelijker vaak, simpelweg omdat men niet meer weet wat men moet doen om op te vallen.

Kari Voutilainen en ik zouden dan eens een praatje moeten maken.

Groet
Mark

Ik vind die Vacheron echt prachtig!

septentrio Schreef:

dan is de horlogemeeting n must, waarbij de enige ad in nederland ze ons showt :wink:

septentrio Schreef:

Dan ben je niet de enige. Absoluut mijn eerste & enige keus. Grote klasse & traditie.

Dan heb je me verkeerd begrepen. Als ik er nu een mocht uitkiezen, dan zou ik de duurste/ lelijkste kiezen. Daarna verpatsen en één kopen die ik echt mooi vind. En de rest van de centjes investeren :slight_smile:

Marco V Schreef:

Ik zou niet voor de duurste gaan vierport, maar
voor de mooiste en dat is voor mij de big pilot.

Wauw.

septentrio Schreef:

Wauw.

http://i58.photobucket.com/albums/g260/horlogenieu
ws/in2watches/vcoverperp.jpg

weet nu niet meer of ik deze had gezien of n ‘gewone’ chrongraaf. vond em uig erg fraai. de tussenstukjes zijn me beetje aan de drukke kant, maar wel mooi gemaakt.

Echt ongelofelijk knap, kan blijven kijken naar dit prentje:

http://www.thehourlounge.com/upload/post/fullsize/IMG_7117.jpg

Nu niet dat ik van plan was er één van de 80 te bestellen, maar met zijn 42mm net ietsje te fors vind ik. 40mm was perfect geweest.

De brequet of de Patek.