Geldt dit ook...?

Maar vaak is het meer een Macho Forum. Maar kunnen we hier ook iets van.

1 like

Jammer jongens. Ik ben een liefhebber van motoren, maar heb geen motorrijbewijs. Dit is dan ook het enige forum waar ik actief op ben. Ik zal tzt mijn bevindingen rondom deze smartwatch hier wel even posten.

1 like

Nou, van mij mag ie binnenkomen :wink:

Ik meende gelezen te hebben dat hij 18 dagen onderweg zou zijn. Net op tijd voor de verjaardag van mijn vriendin.

Dikke kans dat zij deze gadget minder kan waarderen en dat ik er mee mag spelen.

Sh.t, dat is nog best wel lang wachten :unamused:
Nou ja, kan ik me er op internet nog ff in verdiepen. Ik geloof dat het verbinding maken met je telefoon (waar het natuurlijk wel om te doen is) vrij lastig kan zijn. Ik kwam in ieder geval wel dit tegen op internet:

Als het zo simpel gaat, hoop ik dat het hebbedingetje wat sneller komt!

Thanks for sharing.

Die van mij is binnen!! Vind ik toch redelijk snel :+1:
Eerste conclusies:

  • Ik snap geen reet van mensen die unbox fotoshoots maken, want zelfs bij dit horloge van 20 euro kan ik mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en val ik zo’n pakketje aan alsof ik een aap ben die 6 weken niet gegeten heeft en voor het eerst een banaan ziet. Pas als de tafel bezaaid ligt met kapotgescheurd plastic denk ik: “Oh ja unbox fotootje was wel leuk geweest.”
  • Niet te groot horloge. Prima voor mijn smalle polsen.
  • Heerlijk zacht bandje, wat ik waarschijnlijk binnen 6 x kapot getrokken heb.
  • Lekkere overzichtelijke gebruiksaanwijzing met lettergrootte -3. Met andere woorden ik ga nu ff een loep zoeken en als ik die gevonden heb, ga ik het horloge proberen te syncen / pairen / (weet ik veel) met mijn mobiel. Als dat gelukt is maak ik een apart topic aan met mijn eerste (echte) ervaringen.

Fijne avond allen!

1 like

Veel plezier. Ik kijk uit naar je topic.