Aan iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar. Maak er iets moois van !
Gr. Thomas :)-D
Aan iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar. Maak er iets moois van !
Gr. Thomas :)-D
Dat het maar een mooi en goed jaar voor iedereen mag worden. Dat er dromen verwezenlijkt worden op persoonlijk vlak en op horloge vlak natuurlijk ook, daar kunnen wij dan van mee genieten.
Grt
Alle goeds voor 2011:~
voor iedereen de beste wensen voor 2011
Beste wensen, in goede gezondheid, voor 2011!
De beste wensen allemaal!
Ook van mij de allerbeste wensen voor 2011.
Gelukkig nieuwjaar!
Op 31 december rond 23.59 is heel Nederland net zo geobsedeerd door klokken als menigeen op dit forum, helaas moeten we weer een heel jaar wachten op zo’n moment 
Voor allen een voorspoedig en vooral gezond 2011
Groet Jan
Beste wensen iedereen, dat we 2011 weer mogen genieten en vooral in goede gezondheid :)-D
Een gezond en een gelukkig 2011 gewenst, met name een gezond 2011!!!
Helaas zal 2011 voor mij niet echt een topjaar worden.
Bij mijn vader is 2 weken geleden slokdarmkanker geconstateerd, geen uitzaaiingen, er is dus kans op genezing dmv het operatief verwijderen van de slokdarm.
En bij mijn schoonmoeder is gisteren de ziekte van Kahler geconstateerd(beenmergkanker, helaas ongeneeslijk maar wel behandelbaar).
Fingers crossed and try to keap my head high!!
Iedereen een knettergezond en gelukkig nieuwjaar gewenst!
Vriendelijke groeten.
N.Visser.
Sterkte gewenst!
Aan alle forumleden een gezond 2011 en veel mooie horlogeaanwinsten.
Iedereen een gelukkig, gezond en horlogevol 2011 toegewenst!
De beste wensen voor 2011 en moge het een bijzonder jaar worden met mooie ,leuke en verrassende aanwinsten.
Bovenal een gezond 2011.
gr Ron
@valjoux7750:
Dat zijn geen leuke berichten met onzekere vooruitzichten, veel sterkte in de komende tijd!
Jullie allemaal ook een voorspoedig 2011!
Ook hier helaas geen aanvulling op het horloge budget van onze vrienden van het oranje visje…
Ook vanuit het verre Oosten iedereen de beste wensen en veel polstijd toegewenst!
Ook namens mij, de beste wensen voor iedereen!
Groeten,
Martin