GerardNijenbrinks

Vandaag bij de post mijn Hamilton Pan Europ H35716545 afgehaald.
Topservice van Gerard Nijenbrinks (Horloge Platform Nederland)

Ik heb hier toch een opmerking over. Drie jaar geleden kocht werd er daar een Seamaster 2054.50.00 gekocht, de full set: boekjes, doos, omdoos, tags, garantiekaart en extra links. Vandaag wilde ik hem verkopen. Ik zei tegen de koper dat ik uiteraard niets te verbergen had en dat ik hem aanraadde, ik drong erop, even langs te gaan bij de lokale juwelier om het serienummer met een loep te bekijken. Eenmaal bekeken blijkt het het nummer op de horlogekast totaal niet overeen te komen met het nummer op de Omega-kaart.Ook kwam het niet overeen met het nummer op de doos. Het nummer op de horlogekast, de Omega-kaart en op de Omega-doos waren alle drie verschillende serienummers.

Ik heb daar niet naar gekeken, want naar mijn mening mag je ervan uit gaan dat alles in orde is als je van een professionele verkoper koopt.

Ondanks dat ik zwaar voor lul stond, voelde ik mij ook opgelicht. Ik ben immers ter goeder trouw geweest. Vandaag het horloge toch verkocht voor €300,- minder.

Het horloge is wel een echte Omega, maar toch. Ik was letterlijk sprakeloos.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Afgelopen november mijn EHF bij Gerard gekocht. Aardige kerel met zeer veel kennis van zaken. Ik zal zeker nog vaker zaken met hem doen. Zoals SuperC al schrijft: een foutje is snel gemaakt.

Ik zei dat ik mij opgelicht voeldw, wat niet betekent dat ik de persoon in kwestie een oplichter noem.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Ik ben ooit bij Gerard in de winkel geweest en heb 'm leren kennen als een liefhebber. Ik ga uit van een fout van zijn kant, wel heel slordig en heel vervelend voor jou.

Je kunt hem volgens mij via de mail redelijk makkelijk te pakken krijgen

Het heeft nu inmiddels geen meer, aangezien het horloge nu verkocht is.

Ik heb Gerard ook enkele malen ontmoet en ook wel eens een horloge bij hem gekocht. Het is vervelend voor jou (@aldindubo) dat het zo gelopen is. En als jouw verhaal is zoals je schrijft zijn er inderdaad fouten gemaakt. Ik zou alsnog Gerard een mailtje sturen en hem vertellen wat jou is overkomen. En dat lost voor jou persoonlijk niets op maar mogelijk voorkomt het eenzelfde fout in de toekomst waar wij dan allemaal weer baat bij hebben.

Gisteren van Gerard gratis 13 horloge persoonlijk ontvangen voor een jongen die er hartstikke blij mee zal zijn.
Gerard is zo’n aardige man,die zelfs de moeite nam om ze bij me af te leveren :+1::+1:
Zeker een aanrader.
Gerard nogmaals dank.

Geweldig horloge over mogen nemen van Gerard.
Dankjewel hiervoor, ben er erg blij mee.
Goeie snelle deal en Gerard komt zijn woord na.
Hele aardige man met uiteraard goede kennis van zaken.
(ik begrijp nu eindelijk hoe een GMT wijzer werkt :smile: :stuck_out_tongue_winking_eye:)

Nogmaals dank Gerard en de Auguste Reymond is goed terecht gekomen!