Gereedschap

Maar wat dan?

ik zal het laten zien als het er is! Ik was iets meer kwijt dan 100 euro, maar ik denk dat ik hier mee een eindje vooruit kan.

Mooi, ben benieuwd! Ook voor mezelf :blush:.

1 like

Wat de schroevendraaiers betreft. Koop een goedkoop setje. Zeg voor een €30.- en koop daarna voor de maten 1,0mm en kleiner goede kwailteit. Als je deze koopt met wisselbare stift, kun je daarna, mochten deze niet bevallen, duurdere stiften kopen.
Bij de grotere maten dan 1,0mm komt het er niet zo op aan.

1 like

Speelt de afmeting van je handen hier in nog een rol? Zo heb ik bijvoorbeeld hele grote handen… :stuck_out_tongue:

Kijk eens bij het aanbod aan schroevendraaiers bij Cousins: https://www.cousinsuk.com/category/screwdrivers-blades-sharpeners-allen-keys Er wordt, zover ik het gekeken, niets vermeld over de totale lengte van een schroevendraaier.

Dit is prima om mee te beginnen, goedkopere horloges uiteraard. Bij het openen van de kast plastic gebruiken (het soort plastic van een ziplock) om op het deksel te leggen.
Natuurlijk is er beter materiaal maar je moet ergens beginnen. En voor 20euro kun je geen buil vallen, terwijl je wel wat ervaring opdoet.

Maar dit is natuurlijk ook helemaal waar.

Als je ooit een glaslifter nodig hebt koop dan iig wel een goede! Bergeon bijvoorbeeld.

1 like

licht er aan, heb je wel rechtshandige schroevendraaiers besteld?

3 likes

www.watch-tools.de ruime keuze en goede prijs, ik ben er zeer tevreden over.
En wat al eerder is gezegd beter gelijk wat goeds kopen dan gaan zitten prutsen en ergeren.

Was een grapje specifiek voor Inca.
Ik ben helaas vergeten te controleren of ik wel de linksdraaiende schroevendraaiers voor rechtshandigen heb besteld. :roll_eyes:

1 like