TK: Grand Seiko SBGX261

Te Koop: Grand Seiko SBGX261 van 20 december 2024

Gloednieuwe GS HAQ van nog geen 2 weken oud, ik moet maar eens stoppen met recidive aankopen :grinning:

Merk en model: Grand Seiko SBGX261
Diameter: 37 mm
Leeftijd: 20 december 2024
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 23 december, eerste eigenaar
Factuur en/of certificaat:
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set met de nog bijna volledige 5 jaar internationale garantie👍
Verzendkosten of afgehaald: volledig verzekerde verzending incl. of ophalen in Zeewolde of elders in overleg, bij afhalen maak ik de nog volledige, ongebruikte, bracelet op maat
Conditie (krassen, werking etc): ZGAN
Soort uurwerk en kaliber: 9F62 Super Quartz
Prijs: €1850 all in

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald. en dat hierna een aantal recente foto’s van deze kanjer. Indien je interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht.

57 likes

Nogmaals op de markt: wilde deze graag weer terug, maar een swirl op de bezel bij de 4 uur positie, niet zichtbaar bij normaal dragen en enkel onder bepaalde hoek en licht, can not be unssen once seen :face_with_peeking_eye: hij mag de hort op.
Ik heb de prijs navenant aangepast naar €1550 incl de verzekerde verzending.

17 likes

Verder gewoon een hartstikke nieuwe SBGX, dus nog ruim 4½ jaar internationale garantie en met de batterij van oktober 2024 kun je ook nog even voorruit…

3 likes

Koper afgehaakt :disappointed_relieved: grijp je kans!

4 likes