Gestolen horloge terug!

Streng bestraffen? De kans dat ze ze vinden is marginaal en meer dan aan taakstraf levert dit echt niet op. Maar goed: fijn dat hij er weer is.

1 like

Geweldig nieuwe Jasper!!! Mooie dat hij terug is!!!

1 like

Super! Lijkt er ook ongeschonden uit te zien?

1 like

Super nieuws Jasper! Blij om te horen dat je je horloge van emotioneel onschatbare waarde terug hebt. Van harte gefeliciteerd! :grin::+1:

1 like

Ik ben overigens AndrƩ Ruiz op youtube. :wink:

1 like

Super dat je dit horloge terug hebt

1 like

Staat ie daar nou met een baksteen in zijn hand op de laatste foto?

1 like

Goed nieuws! Dat voelt vast goeoed​:smile::+1:t2:
Hopen dat ze die hufters snel pakken😠

1 like

Mooi dat ze weer terecht is! Helaas maak je door het delen van deze beelden wel mogelijk dat de daders een lichtere straf krijgen omdat een stageplek krijgen moeilijker wordt met hun gezichtjes op internet.

1 like

Wat een fantastisch bericht! Goed nieuws!

1 like

Super! gefeliciteerd met de hereniging! Ik hoop dat het geen schade heeft opgelopen tijdens de misschien minder zorgzame ā€˜leen periode’ door deze proleten.

1 like

Geweldig nieuws, dank voor het delen!

1 like

Had die koppen wel willen zien. ā€œWollah! ies allemaal oude horloges!ā€:joy:

Die sukkels weten ook vast niet wat ze in handen hebben. Ze zullen wel bij het doorverkopen tegen de lamp zijn gelopen.

5 likes

Super om te horen! Ben ook wel benieuwd hoe je hem uiteindelijk weer terug hebt kunnen krijgen.
Daarnaast kan ik je wel adviseren om de foto’s van de beveiligingscamera’s er af te halen, aangezien dit nog wel eens in hun voordeel kan werken bij de rechtzaak. Voorbeeldje hiervan is misschien wel een beetje extreem in vergelijking met jouw situatie, maar alsnog.

Too long, didnt read: ā€œDoordat na het tonen van de camerabeelden een hetze tegen de verdachten was ontstaan en aldus inbreuk is gemaakt op diens persoonlijke levenssfeer, is er volgens het hof sprake van een onherstelbaar vormverzuim hetgeen leidt tot strafverminderingā€

1 like

Linkse rechters dan krijg je zo iets , dit kan alleen in nederland .

Ah Top man!

I know maar na 2 maanden kreeg ik van de politie te horen dat deze camerabeelden niet voldoende aanknopingspunten gaven om het onderzoek voort te zetten… Heb dan weinig keus :slight_smile:

Als ik de namen van deze heren heb dan zal ik er ook zorg voor dragen, middels social media oa, dat ze daadwerkelijk nergens meer aan de bak kunnen.

15 likes

Geweldig nieuws!:+1::+1::+1:

1 like

Zo heb ik er ook nog een :slight_smile:

Op het heterdaad betrapt tijdens inbraak en probeerde hier te vluchten.
Dader gevonden. Opgepakt. Berecht. Heeft hoger beroep aangetekend. En zit nu 3 jaar na daad nog steeds op mijn schadecenten te wachten.

Lang leven het recht in Nederland.

Maar mooi dat je je horloge terug hebt :slight_smile:

5 likes

Prima, prima!
Het verhaal houden we graag te goed. Ik ben dol op thrillers en geniet van de gerechtigheid in series als Vera en Shetland. Ik hoop van ganser harte dat jij en ook @lasteraar gerechtigheid zullen ontvangen. Stelletje klojo’s die dieven.

2 likes