Gestolen

Jammer,

Het is de laatste twee keer al gebeurd … Mijn eerste twee keer :frowning:

Het allerleukste aan Rob zijn stand is het ‘voelen’ van de horloges.
Maar ik vrees dat er te veel ‘mensen’ hier misbruik van maken :frowning:

Ik dacht nog zo hard dat dit een respectvolle hobby was.
Er zijn altijd klootzakken in de wereld …

Dat de nieuwe eigenaar er intens veel plezier en zeer gelukkig mee is met dit eerlijk verdiende uurwerkje(td), kerel of vrouw wees trots op je zelf… wat is er nog mooier in de wereld om dit eerlijk te hebben verdient…

Ik hoop voor de rechtmatige eigenaar dat ie oprecht met opgeheven hoofd zich zonder enig schuldgevoel er intens gelukkig mee acht met dit trotse aanwinst!!

Je bent een kanjer!!!:}

En als je nu echt ballen wilt tonen en spijt krijgt, stuur hem dan gewoon weer terug naar de rechtmatige eigenaar. Maar daar zijn ze te laf voor…tonen geen respect voor andermans spullen. Maw we zijn weer een slappe lul rijker in ons midden.

Zwaar balen, Robbie. Hoe je zo’n “aanwinst” ooit met plezier zou kunnen dragen zal ik wel nooit begrijpen… :frowning:

Dus toch nog… Ze kunnen er ook niet vanaf blijven he!

Het is gewoon een schande dat je vandaag de dag je waar niet ten toon kunt stellen zonder dat er mensen zijn die met hun jatten van je spullen af kunnen blijven ik vind dat echt schandalig

gr Pieter

Dank jullie voor de aardige commentaren.

voor de tipgevers :slight_smile:
Het is niet de Sawtooth die op de 18e op Marktplaats is gezet :wink:

Als je ziet hoeveel overvallen en diefstallen er zijn op juweliers, zelfs tabacwinkels enz, is het niet verwonderlijk dat deze dieven ook aangetrokken worden naar beurzen zoals de rikketik waar bijna geen bescherming, alarm ed. voor handen is. Een goede pick-pocket heeft hier een paradijs gevonden, zeker als je al deze dure klokken ziet en met e-bay direct vlug omgezet is naar geld.

X Grrr :X

Erg jammer voor je, Rob :frowning:

Tja, idd afgelopen keer ook al gelezen.
Is ook erg vervelend. Als je er stroom hebt misschien een idee om er zelf een webcam te hangen aan een laptopje (ook al werkt hij niet) want ik had al begrepen dat je niet meer alleen stond.

En misschien een idee om als forummer iets van een naamkaartje te dragen.

Dan heb je iets van herkenning, maar 100 % werkt het nooit, helaas

Shit, zo gaat de lol eraf.

Schandalig dat dit gebeurd is.
ik vind dit ook niet normaal meer.

groetjes Sjon Hoos

Beste Robbie 409,

Het is schandelijk dat dit gebeurd .
Ik denk dat dit een gewone ordinaire dief is en geen echte horloge liefhebber.
Sterkte verder