Gevonden en de vraag is of die echt of nep is. Helaas 100% nep.

Geen foto’s en toch al 44 stemmen! :joy:

Geweldig.

Ik heb overigens ook gestemd…:kissing_heart:

7 likes

Dit belooft goed te worden…

:drum::drum::drum:

3 likes

:rofl: :rofl: :rofl:

1 like

Ben ook benieuwd…

1 like

Kom maar door, het aftellen is begonnen :popcorn:

Yes hij doet het weer!
Zoals jullie kunnen zien heeft die wel wat butsen en stoten te verwerken gehad. Glas is kapot, de pushpin aan 1 kant is krom waardoor de end-link niet meer lekker tussen de lugs past en het kroontje bij de sluiting is afgebroken.
De sluiting zelf is ook zo krom als een kanarie en sluit niet lekker meer :sweat_smile:

3 likes

Fake

4 likes

Tsja dit ziet er niet al te best uit …

7 likes

Interessant topic. Zie wel graag onderbouwingen. Leer ik weer van. Het is altijd makkelijk roepen.

Ik vind de secondewijzer ook aan de dikke kant. Wat ook wat lastig te zien is, is dat de fluted bezel niet scherp voelt en de kast zelf is veel te dik. Maar dat is slechts een vermoeden van mijn kant.
Ik heb er helaas te weinig verstand van om goed te kunnen oordelen.

Maar de gravering is inderdaad niet al te best. Kan iemand een foto maken van de gravering ter vergekijking? :blush:

1 like

Waarschijnlijk niet eens verloren maar gewoon weggegooid! Ik zou de rechtmatige eigenaar opsporen om hem een draai om zijn oren te geven en te zeggen dat hij nooit meer zulke lelijke nepperds moet kopen! :joy:

7 likes

Het is een replica van een paar tientjes. Hier klopt zo weinig van dat beginnen met uitleggen wat anders moet onbegonnen werk is.

6 likes

Haha nee. Dat kroontje is zoals mijn kleinzoon een winterhandschoen zou tekenen. :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Ik zei ook al tegen mijn collega’s dat ik hem als liefhebber van horloges direct de shredder in wil gooien, maar het helaas vanuit de functie niet mag. Pijnlijk pijnlijk :sweat_smile:

Hahaha dat is duidelijk!

:rofl:

1 like

Bonuspunten voor het proberen. :joy:

Vraag m eens voor het serienummer, veronderstellende dat dat niet meegedeeld was.

1 like

Dit schreeuwt fake op vele vlakken.

Heb ik naar gevraagd. Hij was wel weer zo gehaaid dat hij het ref. nummer wist op te noemen. Toen ik vroeg naar het serienummer en of hij een foto kon maken van zijn papieren vertelde hij dat hij ze niet had, want deze had hij van zijn opa gekregen vanuit een erfenis (dat is natuurlijk altijd nog mogelijk), waarna hij later de gefotoshopte foto’s opstuurde :grin:

Bovenste is van JuKo
Onderste van Watchrr.nl

8 likes

Could have fooled me. Op de wijzerplaat zit de uitlijning nog okee precies. :smile:

Oh, wacht, te snel gedrukt. Die onderin is een andere/echte, de gevonden is boven? Ja, dat is wel een verschil. :joy:

1 like

Die romeinse cijfers poppen er bijna uit… de algehele kwaliteit is niet te best.

50 punten op de kermis bij de schiettent. Helaas. Wel goed dat je het controleert je weet t nooit.

1 like