Gevonden en de vraag is of die echt of nep is. Helaas 100% nep.

Ik denk dat die het zou voelen.

1 like

Iemand zijn naam verkeerd schrijft

1 like

Oh, hij is geen familie van de keeper?

Mwah, soms zou je dat wel denken bij de keepers kwaliteiten van Justin.

1 like

Ik moest hier hard om lachen :rofl:. Waarom graveren die namaak boeren 18k op de kastpoot? :sweat_smile:

:rofl: Wat een kneus. Mocht je de mail dat het een neppert betreft nog niet gestuurd hebben… Mail hem dat je gezien de catalogus waarde van het horloge en de emotionele waarde van het erfstuk, je voornemens bent het horloge en zijn persoonsgegevens incl bewijs van eigenaarschap bij het locale politiebureau af zal geven.

Dan is er tenminste geen kans dat de postbode hem steelt of dat er iets anders mis kan lopen.

Ben benieuwd of je dan nog iets terug krijgt ,:rofl:

5 likes

Maar het is niet verboden om namaakartikelen te bezitten of mee te nemen uit het buitenland, als het maar niet voor de handel is. Dus de eigenaar kan het daar zonder problemen ophalen.

3 likes

Claspcode (code in de binnenkant van de sluiting) is ST9.
Screenshot uploaden gaat nu even niet, hierbij Reddit link. fake is bevestigd…DH gate exemplaar.

https://www.reddit.com/r/ChinaTime/s/XRNf7vJr2a

De claimer wilde hem laten verzenden naar Italië. We hebben teruggemaild dat gezien de waarde van zo’n duur horloge we het horloge niet willen opsturen, maar dat hij het moet komen ophalen. Uiteraard hebben we niet verteld dat het een neppert is. Eens kijken hoe graag hij hem nog wil hebben :rofl:

In ieder geval dank voor alle reacties.

12 likes

Maar het lijkt mij wel verboden om onder valse voorwendselen je voor te doen als de rechtmatige eigenaar, photoshop en al (valt dit onder valsheid in geschriften/oplichting?).

Was ook niet serieus bedoeld dat @JuKo dat ding daar ging afgeven… Enkel de reactie van de photoshoppert.

1 like

:rofl::rofl::rofl:

Grappig dat men het bovenste “Rolex” logo op de wijzerplaat vaak nog wel goed krijgt, maar men qua lettertype bij Oyster Prepetual/DateJust finaal de fout in gaat qua proporties.

1 like

Doet me denken aan die persoon die die goudschat in België opeiste aangezien hij het in het vorig leven daar verstopt had.

1 like

Hartstikke nep. Doe de horologische gemeenschap een lol en vernietig dit gedrocht van een neppert. Zou een goede daad zijn.

2 likes

Ik zou het wel grappig vinden als de zogenaamde eigenaar het persoonlijk kwam afhalen en daar dan staat met een beteuterde snufferd :joy:

@Traveler het is geen flesopener he :face_with_peeking_eye: :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

3 likes

:joy:

Italië heeft gebeld; ze willen hun nepperd terug. Is ook moeilijk mensen oplichten, als je nepperd kwijt is :rofl:

Hammertime… zelfs ik zie in een splitsecond (getimed op mn g-shock) dat de bezel veeel te groot is.

Dan ken jij @Traveler nog niet, zijn Rolex is zijn bier opener aan de krassen te zien…. :beers::face_with_peeking_eye:

1 like

:grimacing: dat ziet er inderdaad ‘gebruikt’ uit. Horloge is dan ook wel uit 2016, maar het ziet er zo macro ingezoomd erger uit dan in het echt!

Dank voor de eer Martijn!:pray:t2:
En inderdaad een bieropener is een nuttig stuk gereedschap, maar zou niet zo snel m’n horloge daarvoor gebruiken. Dan komen gebit en trouwring eerst als optie!:wink:

Gelukkig zitten de meeste en lekkerste West Coast IPA’s in blik!

@JuKo Amusant topic dit! Wil graag meebeleven hoe dit afloopt! :+1:t2:
Mocht je nog meer close-ups nodig hebben hoor ik het wel.

2 likes

Interessant dit

@Lucky-Luke heb jij jouw sub hier ook gehaald of hoe heet jouw Chinese AD?