GEVONDEN! Getwijfel om niks(denk ik)

Ja die moet ik ook nog een keer regelen, maar is 24mm niet bizar groot op die bescheiden kast?

Ik zou voor analoog gaan, met een goede lume. Die kan je ook aflezen als je door elkaar geschud wordt in een of andere gare bus of vrachtwagen-achtig ding. Ook op 't nachtkastje van je hotel is zo’n ding handiger dan een donker klokje waar je blindelings naar op zoek moet en een knop in moet drukken om de achtergrondverlichting aan te doen. Optie B dus ;).

1 like

Dat is allang niet meer zo kan nl automatisch…

1 like

Hoe bedoel je “automatisch”? Ik neem aan dat er geen klein Japannertje in zit die continue uitkijkt of iemand naar het horloge loert in het donker…

2 likes

Als je je pols naar je gezicht draait springt de auto EL aan.

Goed advies. Ik zou een shortlist maken van wat je wilt en kijken welke juweliers/verkooppunten op je route liggen en dan ter plekke iets meenemen. Dan heeft het gelijk een praktische functie tijdens je reis en een emotionele waarde bij thuiskomst. Zo heb ik t zelf ook gedaan.

Ah, op zo’n fiets. Ik weet niet hoe dat bij jullie is, maar ik draag mijn horloges niet 's nachts als ik lig te maffen. Het ding staat / ligt dan dus op het nachtkastje: eerst 't horloge zoeken met je slaperige kop, dan het horloge naar je gezicht brengen, dan op zoek naar de leesbril, dan het horloge uit het waterglas redden en het inmiddels nat gespetterde boek droog maken, het horloge opnieuw zoeken en dan, ja dan weet je pas hoe laat het is. Nee, laat mij maar gewoon naar de lume van een analoog klokje kijken, veel makkelijker :innocent:

Ik zo voor een skx 007 of andere duiker gaan. En dan over een jaar of 20 onder de krassen aan je zoon meegeven als die naar thailand gaat.

1 like

Maar een leesbril is alleen voor oude mensen :nerd_face:

Ik zou voor optie A gaan als ik in jou schoenen zou staan… Of als je voldoende (vakantie)geld hebt voor optie D :wink:

en scheelt ook nog eens 21% BTW

1 like

Nope

Deed je dat altijd en vind je dat nu niet meer?

In dit geva, altijd A

Nee nadat ik er een paar keer bijna ben afgekieperd toch maar weer de public bus met een doos kippen op schoot.

2 likes

taxi’s zijn dan toch net wat relaxter

ja dat is leuk voor als je 60 bent

Dat je helemaal naar Laos gaat voor de bangbus

1 like

Swatch Sistem51, prima voor dit doel. Automaat, rond de €100, maar ja, wel iedere keer op tijd zetten in een andere tijdzone en dat is erg veel werk nietwaar. Wellicht minder dan je Gshock instellen :wink:

en @Aviamarino Bedoelen jullie in het algemeen daar voor een horloge kopen? Zou dat echt goedkoper zijn?
Want voor dit specifieke model, ik denk dat ze die daar ook niet bij een willekeurige juwelier hebben liggen.

Op zich geen verkeerd idee maar ben dan toch bang om niks te kunnen vinden en dan met een naakte pols m’n reis voort te zetten :grin: