The WornWatch

Ik heb een erg goede ervaring gehad met bij overname van een horloge van @TheWornWatch. Na prettig en vlot contact via PB en Whatsapp volgende gisteren een afspraak voor persoonlijke overdracht. Het horloge en de zéér complete bijbehorende set waren in erg goede staat, misschien nog wel beter als in het verkooptopic was omschreven.

Lucas heeft duidelijk oog voor detail en een passie voor Rolex, het was dan ook erg leuk om met hem te praten over modellen, referentienummers en Rolex weetjes :slight_smile:.

Kortom: Een deal met Lucas is zeker een aanrader!

1 like

Nadat Lucas me had voorzien van de nodige informatie en hij genoeg foto’s en filmpjes van het horloge had gestuurd, heb ik met hem afgesproken. Ik heb het horloge van hem overgenomen en ben er erg tevreden mee. Daarnaast is Lucas een kenner en een vriendelijke gozer.

Ik kan een deal met Lucas van harte aanbevelen!

2 likes

Leuke deal gemaakt met @TheWornWatch. Onverwachts verkocht hij een horloge dat ik heel tof vond. Vandaar dat ik eerst wat horloges wilde verkopen om fondsen vrij te maken, maar dat was volgens Lucas geen enkel probleem. Uiteindelijk afgesproken in het Haagse om de overdracht te doen. Altijd leuk om een forumlid in het echt te ontmoeten. De overdracht was gezellig en vlot. Kortom, ik ben dik tevreden. Warm aanbevolen! :blush: :+1:

1 like

Prima ervaring met @TheWornWatch gehad vanavond. Het is altijd leuk om de persoon achter een gebruikersnaam in real life te zien. Het contact verliep zeer prettig via PB en app. De afspraak was snel gemaakt.

Ik kan Lucas van harte aanbevelen.

1 like

Ook erg positieve ervaring met @TheWornWatch gehad. Aardige gast met verstand van zaken. Fijne, duidelijke en eerlijke communicatie en een prachtig horloge van hem over mogen nemen.

Lucas stuurde voor onze afspraak geregeld foto’s en filmpjes van het horloge en de overdracht zelf was goed georganiseerd en gezellig.

Ik kan Lucas dus ook allen maar aanbevelen!

Gmt gekocht van Lucas. Fijne transactie, incl prima gesprek en koffie.

Niet eens louis vuitton spul gezien :rofl:

1 like

Een van de weinigen die uitstekend neo vintage spul aanbiedt. Verbaasd me dat er maar 6 (nu 7) reviews op dit forum staan.

1 like