Gezocht: 18k gouden Omega Constellation Pie Pan

Daar weet ik verders niks van, ook niet of t originele kroon is

Die uit mijn link heeft 'm.

In tegenstelling tot de eerdere refs. 2652, 2782, 2799, 2852, 2853 uit de 1950’s (met dikke decagonale kroon) is de plattere decagonale kroon van de latere refs uit de 60’s niet meer te krijgen

1 like

Munchen heeft er 4 a 5 met pie-pan. Originele 10 hoekige kroon op meerdere:

Volgens mij is deze naar een handelaar gegaan destijds of niet @illewoare

Ik ben met deze in gesprek, maar die beweegt nog niet genoeg met z’n prijs (in ik koop liever face to face):

Omega Constellation PIE PAN 750 GOLD 18K RARE MINT Perfect… voor € 6.232 te koop van een Particuliere verkoper op Chrono24

Daar zie ik wel een bijzondere. Thx

1 like

Wow. Dit lijkt wel NOS. kraakhelder allemaal uit 1964(!)

Ik durf te stellen dat ik ooit een nog betere heb gehad.

5 likes

Hey. Ik denk dat ik die kronen nog heb.
Stuur een pb bij interesse.

1 like

Die is inderdaad heel mooi! Even een tripje naar Polen? :wink:

Oef die zou ik direct kopen van je denk ik als je hem zou wegdoen, wat een prachtstuk! Ik mis mijn andere nog altijd wel een beetje :slight_smile:

Succes met de zoektocht!

1 like

Idiote prijs en best veel gepoetst, maar blijkbaar zeldzaam

Eens

Dit moet bijna een redial zijn zou je zeggen haha, prachtig.

Hahaha, wat een geld!!

1 like

Dat zijn allebei understatements. Ben benieuwd wat dit ding volgens de handelaar had moeten opleveren als hij een keer of tien minder gepolijst was.

Zeg dat wel. Die dog legs, of wat er van over is… :cry:

1 like

Pohh… misschien een pijnlijke vraag maar hoezo heb je deze ooit weggedaan? :hushed:

Omdat deze in 14 karaat was en ik een 18k deluxe connie ging kopen

Dealer heeft nog een tweede op de site in 18K WG. Rond de 20. Nog steeds: wowzers wat een geld voor connie! Wist niet dat er dat soort premiums waren op witgouden connies.

1 like

Het is de vraag vraag of die enorme premiums er ook echt zijn. Het is duidelijk de wens van de verkoper, maar die met die zwarte plaat staat volgens mij al meer dan een jaar te koop.

2 likes

Exact. Met deze vraagprijzen in het achterhoofd is het leuk om dit topic van slechts 4 jaar geleden erbij te pakken. Toen vond @rudiculous een witgouden connie mét witgouden band. HF was vrij eensgezind dat de 12.5k dollars die Hodinkee voor het exemplaar vroeg te veel was.

Als je de echte waarde van een witgouden constellation wil weten moet je er een bij diezelfde handelaar te koop aanbieden. Ik denk dat je 1-2k boven de goudwaarde krijgt.

2 likes