casio "tiffany" MTP-1302PD-2A2V only topic

Zoals de titel al zegt, de casio tiffany. Misschien is iemand hem zat, draagt hem niet meer. Dan mag je mij contacteren.

gr Kim

https://www.watches2u.com/watches/casio/mtp-1302pd-2a2vef-collection-watch.html

1 like

Wel ff w88en tot 15 augustus, maar dit is een betrouwbare site in europa…

1 like

Plazajuwelier schijnt voorraad te hebben, en voor de normale prijs :+1:

2 likes

Thanks net eentje besteld!

1 like

Je doet je naam eer aan :joy:

4 likes

Wat een super forum!
Ook meteen gekocht

1 like

Ook 1 binnen, iemand tip hoe je die band korter maakt? Snap t systeem niet helemaal….

Geweldig, net 1 besteld bij Plazajuwelier, gewoon een geinig horloge.
Belt John van Plazajuwelier mij net, binnen 5 minuten na mijn bestelling. De bestellingen van vandaag waren net opgehaald, dus gaat morgen pas weg. Of dat een probleem is? Nee natuurlijk, ik vind het al bijzonder dat ik daarvoor direct gebeld wordt, chapeau!
Of ik wist hoe de band ingekort moet worden? Eh, nee. Schijnt een ouderwets systeem te zijn, met plaatjes. Zegt mij niets, maar hij zal hem inkorten voor mij. Topservice dus.
Ik had ook bij de bestelling gevraagd of hij er 1 wil sturen waarvan de secondewijzer de indexen aantikt. Ik hou daarvan(OCD light). Hij gaat alle 10 de horloges die hij nog heeft checken en de beste sturen.
Ik hou van John :blush: :+1:.

3 likes

Als je zo’n ‘pin’ eruit hebt moet je de aangrenzende schakel 90 graden draaien, zodat de 2 puntjes van de eerste door de gaatjes van de 2e kunnen. :+1:

Nou, die van bij komt vandaag binnen…
Ook ik wil alle seconden op de markers staan… anders wordt ik gek.
Was een afknapper van de Prx qaurz…
We gaan het zien vanavond, ook hoe het inkorten gaat…

De mijne tikt de markers wel goed aan moet ik zeggen.
Het datumvenster wordt wel een beetje krap aan het eind van de maand zeg maar. :rofl:

Nu heb ik al bij zoveel horloges schakels vervangen maar deze snap ik ff niet…. Welke pin moet waar uit? Het pijltje geeft aan dat er iets naar links moet… maar wat ?

Inderdaad het pinnetje naar de kant van de pijl eruit drukken,

Dan de schakels van elkaar schuiven, en dan 90 graden draaien.
(Op de foto hieronder kan je de verticale schakel dan naar rechts eraf halen)

2 likes

Top, ti’s gelukt!

Vond ook nog filmpje op YouTube :joy::wink:

Ik denk dat ik hem snap… maar voor de zekerheid deel die link van YouTube hier ff.
Thanks

1 like
2 likes

11 likes

3 likes

1 like