Ik gooi er nog één in.
C63 Sealander Automatic | Christopher Ward
Buy C63 Sealander Automatic at Christopher Ward.
Deze lijkt me een hele knappe deal.
Die smal seconds is leuk en heeft de originele stalen band ook nog erbij.
De Murph 38 zou in tegenstelling tot de 42mm wel AR coating hebben. Voor mij was het de reden de 42mm weg te doen.
CW 63 ook gehad, heel fijn en comfortabel horloge. Merk doet het het toch niet helemaal voor mij
Goed punt. In alle eerlijkheid, eerst vond ik de Murph wat saai, maar hoe meer ik er naar kijk, hoe leuker ik hem vind. Dat is natuurlijk een betere evolutie dan love at first sight die dan langzaam uitfaseert.
Ook al was ik naar een blauw horloge op zoek, ik blijf aangetrokken worden tot de Murph.
Top horloges hé. Bedankt om de beperkende richting op te gaan
Tja, maar duikers hé. Dat is nu even uitgesloten. De 1521 vind ik wel heel leuk en een Super Squale gaat er zeker nog eens komen.
Leuk. Geen fan van de band, maar dat is te overzien.
Heeel leuke deal. Net iets te groot voor me, anders zou ik me wel durven wagen tussen de marktplaats grappenmakers.
Yep, had ik ook zo begrepen.
Pfoe. Deze foto’s van de Murph zijn wel nice.
Wat is een gezocht topic zonder een ‘budget iets oprekbaar’ voorstel
Sbgx265, ivm de afmetingen en de 50 shades blauw sunburst mocht je je vervelen.
En anders de murph idd, ook Interstellar fan. Hamilton vind ik sowieso altijd mooi, ook de blauwe field watch.
Heerlijk.
Van jouw lijst zou ik alles kiezen behalve de Traska.
Baltic is veruit mijn favoriet, Hamilton op twee.
Ik zou niet verder kijken. De Hanhart voelt voor mij niet als een Hanhart, en de overige voorstellen in dit topic doen me niks.
Trouwens: wel even beads of rice doen.
Baltic wel met fatsoenlijke AR coating. da’s bij Hamilton afwachten.
Kijk ook even bij Christopher Ward
Buy C63 Sealander Automatic at Christopher Ward.
Ook Baltic, Traska en Hamilton zijn
De Baltic is leuk! Ik twijfel nog om het stalen bandje te kopen voor ik meen €130/€140. Ideaal icm de quick release waardoor in een handomdraai 2 verschillende horloges.
Ben wel erg gecharmeerd van de nieuwe Sealander C63 kleurtjes die gister zijn uitgekomen van CW…
Toevallig de post hierboven.
En Ohja, de lume blijft heerlijk!
Edit:
Ik blijf ook gecharmeerd van deze:
2e hands Sinn 104 met witte plaat?
Zelf gehad. Absoluut strapmonster die je naar gelang humeur of kleding up and down kunt dressen met een verschillende strap.
Andere kleur wijzerplaat, maar zo’n strap kan ook
Of juist een hele mooie croco tot aan een mintgroene nato in de zomer de witte Sinn 104 kan een hoop hebben.
Wat vind je hiervan?
Erebus’s first Go Anywhere, Do Anything (GADA) sports watch is more than just a pretty face. Designed to be worn on any occasion, whether at the office, on a night out, a hike, or even a swim, the Asc
Die van mij is vandaag gearriveerd. Prachtig horloge. Dit weekend hier in het blauw te vinden vanwege de aanschaf van een GS
de Murph 38mm. Dan wel per ommegaande die zwarte band eraf en één van deze twee erop.
Kan niet fout!
Op verschillende straps:
Oké komt ie! Nick Mankey Hook Strap [afbeelding] Nick Mankey Hook Strap [afbeelding] Erika’s MN strap [afbeelding] Red Wing strap [afbeelding] Artem sailcloth [afbeelding] Smiths Nato [afbeelding] CNS Nato [afbeelding] Strapcode Alpinist band [afbeelding] En even van wat afstand voor de maat [afbeelding] De metalen alpinist banden passen dus ook.De bijgeleverde band vind ik misschien wel het mooist erbij maar zal ik in de zomer niet dragen. Hij moet …
Sbgx265, ivm de afmetingen en de 50 shades blauw sunburst mocht je je vervelen.
Ja, heel leuk. En jij wil me de jouwe verkopen voor 1100? Zo fijn.
Maar dit is wel een topper.
Deze
… komt iets teveel in het vaarwater van mijn Seiko SNK807.
Heerlijk.
Toch? Wie heeft er nu iets aan slap gedoe.
Van jouw lijst zou ik alles kiezen behalve de Traska.
Reden?
Baltic is veruit mijn favoriet, Hamilton op twee.
Beiden nog in de running.
De Hanhart voelt voor mij niet als een Hanhart
Dat komt omdat het een Murph is. TGV heeft mij, tijdens het overtuigen dat dit geen Murph is, toch overtuigd dat dit een Murph is.
Nee man! Hier op een 17.5 cm pols
Staat jou duidelijk beter. Mijn pols is misschien iets ronder.
Kijk ook even bij Christopher Ward
Ik kan je geen rationeel antwoord geven, maar CW is het precies altijd net niet voor mij.
De Baltic is leuk! Ik twijfel nog om het stalen bandje te kopen voor ik meen €130/€140. Ideaal icm de quick release waardoor in een handomdraai 2 verschillende horloges.
Nice. Het moet echt blauw, of zwart worden. Maar die bruine Baltic
Wat vind je eigenlijk van de kroon, en dan specifiek het opwinden van het horloge?
2e hands Sinn 104 met witte plaat?
Cool horloge, maar ik zoek iets zonder bezel deze keer.
Wat vind je hiervan?
Ook heel cool. Had er nog even naar gekeken, maar ik moet Ruud hier misschien toch bijslepen.
Voor een daily vind ik een leuk merk en tijdloos design wel belangrijk.
Kan niet fout!
Op verschillende straps:
Nice. Veel opties. Die Nick Mankey en Artem staan hem super goed.
de overige voorstellen in dit topic doen me niks
Een dolk in de rug van de GS SBGX265 die @NOAD voorstelt
Haha ik snap m hoor. Maar het moet goedkoper kunnen volgens mij. Die van MP is net weg 1600 euro in nieuwstaat. Japan 1700-1800? Maar dat weet @Fate_Amenable_To_Change beter.
3* raden welke film ik aan het kijken ben
Toystory 4
Wellicht iets met een stoffe bandje, draagt zich lekker tijdens de zomer.