Die Oostpoort is mooi hoor. Mooie tip.
Volgens de eigenaren: âpronounced lor-yĂ©â
Op zân Frans dus
Ik doe ook een duit in het zakje. Ik zie veel blauw dus hier een van meteoriet.
Uit denemarken de vesterhav meteriote. 900 euro

Ik moest aan de Nomos Autobahn denken. Wel budget 3x over de kop. Maar, in het geval van de blauwe, gewoon kraftwerkje op in de auto, 's avonds, en lekker naar die acht lume bars gaan zitten loeren.
Geweldig weer die nostalgie. En leuke plaatjes.
Tekst is wat vrij vertaald . Zou moeten zijn; Wir fahrân fahrân auf der Autobahn.
Detail natuurlijk.
fun fun fun of the autobahn
Dat denk ik ook wel.
Ah de Seiko shuffle is natuurlijk ook een optie.
Natuurlijk de forumwinnaar. Ik had liever geen datum, maar als daily is dat eigenlijk geen probleem.
Niet op zoek naar een integrated (niet zoân fan van andere bandjes op deze horloges), maar dit is wel een heel mooie optie.
Ook toffe opties.
Tof. Ik wou eigenlijk iets meer under the radar (gele wijzerâŠ), maar toch eens beter bekijken.
Die blauwe is ook wel heel cool.
Dat is waar. Ook al vaak met een schuin oog naar zoân Max Bill gekeken. Maar ik merk dat ik zelf bijna nooit naar mijn horloges met witte wijzerplaten grijp. Dat kan natuurlijk ook aan de horloges zelf liggen⊠die zijn niet zo cool als de MB.
Seiko SPB377J1 Heerlijke styling
Ik zou gaan voor de Baltic, leuk merk, lekker fris en het is ook het eerste wat je hier opnoemt (must be top of mind) of is dat toeval?
Als ik zelf iets mag toevoegen, is de Tissot Gentlemen wel mooi. Binnen budget en 80 uren powerreserve.
Leuk, maar ik vind hem, met GMT, net iets te druk.
Dag meneer De Baltic staat momenteel op kop, want ook blauw, wat ik eigenlijk wou. Ik heb alleen misschien de mogelijkheid om dit weekend de Murph te proberen. Dus het kan misschien nog omslaan. Na het weekend wordt de knoop doorgehakt.
Ook leuk. Die heb ik al eens eerder gepast en vond ik toen niet zo goed passen om mijn pols. Misschien eens een tweede kans geven.
hmmm, valt nog weinig aan toe te voegen
Zodiac Olympos is misschien wel wat ?
of de Military uitvoering
Bedankt allemaal voor de alternatieven en de hulp bij mijn keuze. Uiteindelijk een misschien voorspelbare keuze, maar dit is het geworden.
Op het eerste zicht, heel tevreden. Dit vinkt (bijna) alles af waar ik nu naar zocht. Ik ga hem nog even dragen en dan eens een NA schrijven.
Heel mooi en bij veel gelegenheden en kleding stijlen te dragen. Benieuwd hoe een (vintage stijl) lederen band zou staanâŠ(zo één met van die flos draadjes).
Mooi horloge, gefeliciteerd!
Mooi man! Nog een Hermetique op het forum.
Leuke keuze en zie het NA topic tegemoet
Heel fraai! Mooie keuze hoor.
Erg mooi. Gefeliciteerd