Gezocht genuine kroko band in zwart 20 mm

Ik betaal ook liever €120 dan €180. Maar ik vrees dat je in dit geval echt niet veel minder dan €120 zult kunnen gaan.

Chefs kiss hoor die Molequin. Een betere uit Vietnam is ook al snel 120 euro.

Krijg deze link van een medeliefhebber, lijkt interessant zowel qua assortiment, kwaliteit en prijs :slightly_smiling_face:

Nog een link mogen ontvangen, mijn dank daarvoor, zie er ook intressant uit :slightly_smiling_face:

4 van besteld in verschillende maten inclusief alle kosten iets van € 50 - 55

Nette prijs voor een mooie originele kroko

Hoe is dit experiment uiteindelijk afgelopen?

Is er ook nog iets van een verklaring voor die absurde prijzen van die bandjes? Behalve dan het logische verhaal over merk en bla bla. Of is dat echt het enige.

Als ik weer thuis ben zal ik foto’s plaatsen van de 4 bandjes

Het duurde wel erg lang voordat die binnen waren hoor :sweat_smile:

1 like

Tevreden wel? Cites?

Deze

Waren er nog bijzonderheden met douane? Hoeveel invoerkosten kwamen er nog bij?

€ 7,95 :sunglasses:

1 like

Het lijkt Amerikaans maar komt stiekem uit Vietnam en er wordt nergens gerept over een Cites verklaring.

No offense, good for you dat je er blij mee bent maar ik laat ‘m even lopen.

7 likes

https://tunsstore.com/product/alligator-black-vietnam-leather-watch-strap-2/

Zoiets zou kunnen?

1 like
1 like

Hier hetzelfde

Kwaliteitsverschil is echt wel groot, een struisvogelbandje die mijn broer uit Vietnam heeft is echt veel minder mooi dan mijn struisvogel van Aaron bespoke.

Je hebt gelijk

Het is een Vietnamees in Amerika die de spulletjes leverd op bestelling vanuit Vietnam

Daar doet hij (de naam is Thuy) wat geheimziinnig over, bij navraag.

Daarom duurde het zo’n 6 weken voordat ik mijn bestelling binnen had.

Ik vermoed dat hij maar weinig op voorraad heeft, dus bij aanvraag en betaling word er pas geproduceerd.

Maar dat doet nix af aan de kwaliteit, daar ben ik zeer tevreden over.

Heb daar 3 jaar geleden ook al eens Hornback Alligator bandjes besteld, daar been ik ook zeer tevreden over

En je krijgt als doceurtje een code met 10% discount bij de volgende bestelling zonder dat daar een bepaalde geldigheid aan zit

Dus all by all voor mij oke :sunglasses:

Ook netjes :sunglasses:

Had ik gezien, maar vond de ‘textuur’ minder aansprekend :wink:

1 like