Gezocht: horlogemaker Antwerpen voor IWC

Ik zoek een goede horlogemaker in Antwerpen stad.
Ben al eens langs geweest bij Time-Art op de Paardenmarkt, maar die hebben geen al te goede indruk gelaten.

Het is voor een herstelling van een Tissot (cal 784-1) en ook ineens een nieuw glas.
Als iemand weet waar ik zelf een nieuw glas kan kopen, is die informatie natuurlijk ook altijd welkom. (30,5mm, tissot seastar visodate pr516)

Alvast bedankt.

1 like

bump

horlogeglas.nl , vervangen ook direct voor je indien gewenst en nette prijzen.

Beste,

Zoek op het forum eens op de naan " Garak "

http://www.horlogeforum.nl/read.php?19,744702,744702#msg-744702

Neem eens contact op met hem… hij zit in antwerpen.

Hij kan je zeer zeker helpen, moest je liever op een andere manier met hem in contect komen stuur mij dan even een pm

Hartelijk dank voor jullie reacties, pm gestuurd naar Garak

Ik heb weleens iets goeds gehoord over Juwelier Yannick te Kontich… :slight_smile:

gr. Glenn

als je eens in de buurt van grote markt , oudaan, keyserlei(station) komt
tegen over de ingang van de hilton en in ingang hilton/winkelcentrum zijn al 2 horlogewinkels , onderweg naar oudaan is er tensen , en aan de keyserlei in de buurt van de diamantwijk heb je slaets , in de diamantwijk est , briamor,swissax

al deze hebben eigen horlogemakers in dienst of ateliers

en er zijn er nog een pak meer

dat zijn de meest bekende in antwerpen

Hoi er zijn wel een aantal zaken in antwerpen waar je voor onderdelen terecht kan Ik denk dat je daar ook wel voor reparatie terecht kan.

alleen kan ik je de naam van de straat niet noemen.
ik probeer je in ieder geval in de richting te sturen.
als je het centraal station uitkom en aan de linkerkant van de weg langs de winkels loopt zie je na ongeveer 50 meter op een hoek een grote juwelier die veel dure horloges in de etalage heeft liggen. als je daar de zijstraat links inloopt krijg je ongeveer een 15 meter verder een zijstraat die schuin terugloop richting centraal station. in die straat zitten een paar winkels die horlogeonderdelen verkopen en je wellicht ook verder kunnen helpen met reparaties.
een van die zaken heet volgens mij swiss Axe wellicht kan je daarmee de straat ook wel vinden. als ik met vakantie ga kijk ik veelal op de site van Bergeon zwitserland waar je op land of stad kan zoeken naar bedrijven die bij hun onderdelen bestellen zo kom je ook veel op leuke adressen.

succes

Groet
Arie

Vestingstraat?

:see_no_evil:

Je bent meer dan 6 jaar te laat…

1 like

Ik heb dit dank zij jullie gevonden en ga er ook naar toe, ben op zoek naar dial omega geneve dames

1 like

Haha heb je in Google maps de route gevolgd? Dat is echt een giller! Geweldig dit! Mooi dat die beschrijving klopt.

Succes met je zoektocht! :+1:

1 like

Atelier Meeus

Om teveel vergelijkbare topics te voorkomen reageer ik hier even.

Mijn moeder heeft al jarenlang een IWC horloge, maar het uurwerk loopt niet meer goed. Tijd voor een servicebeurt dus!

Daarvoor ben ik op zoek naar een goede horlogemaker met kennis van IWC.

Alle tips zijn welkom!

//eu1.dh-cdn.netD//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netz//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netP//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net

2 likes

Is een onderhoud zoveel anders bij IWC dan een ander merk? Ik doe horloges binnen bij @Bart82 die kan dat denk ik ook wel.

3 likes

Geen idee. Vandaar even deze oproep!

1 like

Is op een eenvoudige ETA basis. Geen probleem lijkt me. :+1:

1 like