Gezocht: Rolex GMT Master-II "Sprite"/VTNR

Beste hf’ers,

Tijd om op te ruimen en slechts een paar daily drivers te hebben. Daar hoort een GMT Master-II bij. De witgouden is supertof, maar te zwaar en krast te snel. Dus staal. Batman, Batgirl is het niet voor mij. Pepsi 16700 heb ik gehad en een moderne gaat die niet vervangen. Dus de Sprite.

Gezochte staat: 95/100 of beter.

Inruil mogelijk:
Daytona 126520 (goed gedragen Tempus geserviced en ongepolijst)
Datejust 36 Wimbledon met jubilee en oyster 95/100
Santos medium 95/100
Grand Seiko Ginza ltd edition (ongedragen)
Black Bay 54 op rubber 95/100

Dank

Tim
126720vtnr-__05933

4 likes

@Luckyluke kassa 3

13 likes

Ben ik dan. Ja heb een lefty die mag gaan

Kwa inruil is alles wat wordt aangeboden niet mijn ding.

6 likes

Kan ik inkomen. Een daytona

Bestaat namelijk ook niet.

Misschien bedoelt @theinvisibleman een 126519!!

Die zou mij wel bekoren hoor! :sweat_smile:

:sunglasses:

1 like

Typo. 116520 witte dial, 2010

1 like

Ja de 126500 die zou ik wel ff willen. Je weet dat ik voor zo jong mogelijk ga hé. Ouwe shit is nu niet aan mij besteed. Misschien in de toekomst.

3 likes

Koop dan een 126529ln.

Beter wordt het niet en superjong!

Mooiste plaat die er te krijgen is!

1 like

Plaat niet zo mooi. Ieder zijn ding nie

1 like

Gewoon lekker modaal staal Hen.

3 likes

Ja heel mooi hoor. Ik was naar de zwarte aan het kijken maar wit ook mooi. Gvd nu heb ik twijfels :grimacing:

5 likes

Zeg… bij inruil van je sprite zeg je dat een 126520 je niks doet…

En nu ga je ineens twijfelen tussen de 116500/126500 wit en zwart.

Je kent toch wel alle verschillen hè?

2 likes

Niet bevallen Luke? Ik geniet elke keer van me lefty. Blijft apart geval om te dragen

2 likes

Nee want die bestaat niet en ik weet dat hij de 116520 bedoelt. Die heb ik ooit eens gehad en niet mijn ding. Ik moet dan echt een ceramische bezel hebben. 116500 of 126500 zou prima zijn.

Jazeker jazeker

Jawel zeker wel. En heb er totaal 0 haast mee. Het is zeker wel de mooiste stalen gmt een lefty.

Ik ben gewoon wat onrustig en dat is het probleem, niet de lefty.

3 likes

Helder. Als je dan voor wit kiest let dan wel goed op welke witte. Serieus kleur verschil.

2 likes

Ow jammer. Ik heb dat niet. Ondanks dat ik wel de John Mayer heb verkocht (kon er gewoon te goed op verdienen) heb ik de drang helemaal niet om mijn horloges te verkopen. Gelukkig maar, want die stress kan ik er gewoon ook niet bij hebben.

3 likes

Jij wil helemaal geen daytona hennie

2 likes

Ligt eraan :sunglasses:

Dit topic is 90 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.