Gezocht: tip voor geboortehorloge

Ik ben het met je eens, maar hier is het gestelde budget 1500 euro…

Budget een beetje oprekken :see_no_evil:

2 likes

De Nomos Club is wel een goede suggestie.
Redelijk tijdloos!

Zal wel iets nemen zonder batterijen aangezien dat waarschijnlijk niet de toekomst is :sweat_smile: (no joke)

Al eerder benoemd, maar ik zou gaan voor een mooie Sinn 104 of 556; best money can buy en tijdloos👍🏻

Of dezelfde conquest maar dan vam zijn geboortjaar…op zich ook leuk als ze beidden zelfde horloge hebben maar elk iit hun geboortejaar. Eventueel in andere kleur?

3 likes

Tag Heuer Aquaracer Quartz. :+1:t3:

Heb ik destijds (2017) ook voor mijn zoon gekocht en laten graveren.

1 like

@Crowned wij zouden wel weten , niet van dat ’ zuinige gedoe ’ maar voor zo’n gedenkwaardig horloge ga je voor iets met wat meer body ( en dat vind je denk ik niet binnen een budget van 1500)

1 like

Kans is groot dat je kinderen 'm later nooit gaan dragen. Op school loopt nu iedereen met zo’n appel shit apparaat :nauseated_face:

Maar het is natuurlijk wel een prima reden om een horloge te kopen! Dan zeg je later: ach, jongen, als jij m niet wilt draag ik m wel :grin:

In de tussentijd draag jij de horloges natuurlijk ook af en toe want handopwinders of automaten moeten wel af en toe even lopen om de olie goed verdeeld te houden.

2 likes

Ben jij dit Lil Kleine?

Ik ga hier wrs veel ramen ingooien, maar ik denk dat ikzelf nooit een rolex zal kopen. Niet dat ik ze niet mooi vind of de techniek/afwerking niet apprecieer. Het zit em meer in heel de “cult” die er rond hangt met wachtlijsten etc terwijl je voor hetzelfde budget van een rolex bij andere merken sneller dezelfde kwaliteit binnen haalt.

Maar goed, dat is een andere topic :stuck_out_tongue: was mijn budget er, en waren ze onmiddellijk beschikbaar had ik 9/10 sowieso gekeken naar de suggesties die gedaan zijn.

2 likes

Volledig mee eens, daarnaast bij mij ook nog wat andere redenen die ik hier ook niet ga neerpennen.

Een Meistersinger? Iets anders, met een leuk verhaal: even rust, vandaar ook het logo.

Zijn nieuw te krijgen, met eventueel gravure achterop.

Bron: https://meistersinger.com/nl/producten/n01-ivoor/

2 likes

Haha, funny :rofl:, nee ik ben geen lil maar die snapt het wel een beetje hoe het ook kan ( nou is zijn budget anders en dat geeft andere keuze opties) mijn kinderen hebben wel een horloge uit hun geboorte jaar ontvangen dat stijl, uitstraling en blijvend waarde heeft dat kan ik vertellen, en in die tijd moest ik daar echt financieel krom voor liggen omdat ik toen niet de financiële mogelijkheden had als nu 30 jr later, maar ik heb dus geen ’ prul ’ aangeschaft dat geen drol voorstelt " zoiets van; kijk lieverd zo blij dat je mijn kind bent, hier heb je een Q&Q uit je geboortejaar" …

Owjee, ik dacht dus serieus dat deze :point_up_2:t3: reactie sarcastisch bedoeld was.

Sorry hoor, maar dit er nu achteraan lezende krijg ik wel een beetje brokjes in de keel :nauseated_face:

5 likes

Het is echt niet de geldelijke waarde die telt bij zoiets hoor … Als mijn kind dat dan wel zou vinden, is in mijn ogen zijn opvoeding zwaar mislukt en heb ik dan als ouder ook gefaald. Je kan ze ook wel te veel geven of ‘bederven’, zodat ze de waarde van centen en of het concept van inzet of werken om iets te bekomen niet kennen. Het kan altijd duurder, mooier enz. Om daaraan de liefde voor je kind te gaan afmeten, en omgekeerd kind-ouder ook, tja … Nu: dit is geen optimistische noot bij het mooie nieuws van Ben, @Chelmswood: sowieso schitterend idee en de waarde van je aankoop is niet belangrijk. Het gaat om het gebaar en je zal sowieso een kwaliteitshorloge aanschaffen.

3 likes

Tegen mijn Khaki Field die ik van Pap en Mam heb gekregen met kerst in 2016 is geen Daytona of Royal Oak opgewassen. En je houdt nog lekker geld over voor luiers!

3 likes

Jij hebt ongeveer gelijk gekregen :smiley: het is een blauwe longines hydroconquest geworden!

1 like

Top mooi :ok_hand:t2:

1 like

Het is een blauwe longines hydroconquest geworden!!

3 likes