Gezocht two tone Tudor Prince Date Day 36 mm!

Beste forumgenoten,

Na deze een paar jaar geleden nieuw in Hongkong besteld te hebben, heb ik hem na een poosje te klein bevonden voor mijn 21 cm pols.

Nu even gedacht om een recente Rolex broer aan te schaffen, maar is in 36 mm goud/staal aan de dure kant voor erbij en in 41 mm naar mijn mening te groot voor het type horloge.

Wensen zijn nu nieuw of zo goed als en met bijvoorbeeld een champagne/mosaic/linen/witte wijzerplaat. (Zwart oogt naar mijn idee nog iets kleiner en valt dan voor mijn gevoel nog meer weg).

Wellicht heeft iemand hier iets leuks in de aanbieding? Prijs mag in verhouding zijn met wat het nieuw heeft gekost :slight_smile:

Hartelijke groet!

George

1 like
2 likes

@Tijner denk dat prob hier is dat de vraagprijs niet in verhouding is tot wat ze kostten. Blijft dan ook onverkocht.

1 like

Ik heb je een bericht gestuurd George. Ik sta open voor een goed bod :slightly_smiling_face:

1 like

Goedemorgen,
Bedankt voor het aanbod! Ik ben vergeten te vermelden dat mijn voorkeur ligt bij de modellen zonder cijfers/romans op de wijzerplaat, waar dan de wijzers wat langer zijn.
Kwestie van smaak :slight_smile:
HG, George

Plaat is te wisselen bij de AD, maar snap dat je liever direct de gewenste hebt. Succes!

2 likes

Dit topic is 90 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.