Ik ook niet, totdat hij opdook in het blauwe gedeelte. Die was dus voor mij.
Ik zie sowieso verder geen exemplaren hier op HF uit de Accu-Swiss serie. Misschien eens een “Show je Accu-Swiss” topic over openen…
En dan die band. Ben benieuwd of er een naam bestaat voor dit type.
Ik neem de dag bij 12 uur de dag die het is
morgen staat bij 10 uur en gister bij 2 uur.
en “toegevoegde waarde”??
bij een prijs van € 7,- ? (waarvan € 1,21 btw)
Ik vond die ook wel het meest logisch. Overigens het maakt mij niet zoveel uit wat een horloge kost. Maar of een horloge nu 7 euro kost of 7000, iemand heeft het ontworpen. De ontwerper heeft actief de keuze gemaakt om ook andere dagen te laten zien, en er dus toegevoegde waarde in gezien. En ik snap niet waarom.
“gelukkig” zijn er nog andere problemen genoeg om ons druk over te maken
Het is een horlogeforum, ik praat graag over horloges en wat ik er leuk aan vind en wat ik er soms niet leuk aan vindt. Maar uiteindelijk ieder het zijne natuurlijk.
De mido lijkt te veel op een rolex
Ik ga eens wat info verzamelen over de transocean
Met leer is niet mijn ding
Aangezien ik er mee Ga zwemmen ect
Maar verder ziet ie er gaaf uit
Volgens mij alleen te krijgen 43mm
Veel te groot
Alleen de premier is 40mm met goudkleurige wijzers of goud
Mischien maar gaan passen en hopelijk valt die wat kleiner uit
Vrijwel alle bovenstaande komen bij mij “geforceerd” over. Het totaal plaatje klopt niet voor mij.
De Breitling Headwind vind ik wat hebben. De Bulova Super Seville is mooi, maar vind daar maar eens een exemplaar waar niet mee geknoeid is voor een behoorlijke prijs.
De BATMAN kenners voelen mij al komen op kousenvoeten
Ze.lijken allemaal op de rolex DD
Ik zoek eigenlijk toch net wat anders . Beetje jammer dat de breiting te groot is
Maar Mischien is er wel niet mee keus
Ik zou de DD laten voor wat het is… ga voor de nieuwe 2019 Rolex Submariner… onthuld op marktplaats… langwerpige case… en blijkbaar kaulo lekker!