Buitenboel zeker
Nou, ik denk dat je je man hebt gevonden. Stuur maar op naar Stefan🤪 Zie het eindresultaat graag tegemoet.
Waar zat je aan te denken kwa schildering?
Tijd heb ik de komende 10 jaar niet, maar als het voor mij een leuke uitdaging is kan ik wel wat weekend dagen opofferen.
Serieus Stefan, zijn er ook nog dingen die je niet kan??
Ik zeg altijd dat ik alles kan, anders begin je nergens aan. Als het dan een keer niet lukt ga ik gewoon door tot het wel lukt
Heerlijke mentaliteit
Topper! Ik doe ff een PB, lang leve HF
Omdat hand beschilderen best uitdagend is/wordt: wellicht is het idee ook met pad printing uit te voeren? Iemand daar een goed adresje voor?
Het idee is om een oosters/floral patroon op de wijzerplaat van mijn AliX horloge te krijgen (geen fake, geen logo’s enz) zoals Jacquet Droz zo mooi doet!
Bij iets nieuws zeg ik altijd: Ik kan het NOG niet
Als de wijzerplaat helemaal vlak is kan het misschien ook met een sticker? Dat is wat makkelijker te laten printen dan een direct op een wijzerplaat.
Een beetje á la Pippi Langkous he-- “Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!”
Volledig Off Topic, maar…
Zoals ook veel quotes die zogenaamd van Einstein komen, heeft Pippi dit nog nooit gezegd.
I stand corrected! Ik weet overigens meer van Einstein en zijn quotes dan van Pippi Langkous
Thanks!
erg knap gedaan
Super mooi