Girard-Perregaux en Ulysse Nardin verkocht

Waar heb je die gepast en hoe draagt deze?

1 like

Bij Kremer Emmen.
Volgens mij is het een 42mm. Hij draagt wel goed.

Vindt gp erg gaaf maar als je de drempel overstapt is het horloge al weer gigantisch afgeschreven…

1 like

Dit horloge staat bij GP voor 20000 dollar🤣

1 like

Dat is juist mooi toch? Veel te veel kuddevolk hier.

1 like

wat een gave versie!

1 like

Ja maar is die ook beschikbaar?
Dit is een LE van 188 stuks

Tis toch een ’ gewone’ juwelier toch of heb ik niet goed gekeken?

1 like

Kremer is geen dealer voor GP.

1 like

Vind deze toch wel erg mooi.

4 likes

Als ik hier op Google vind ik alleen twee keer jouw reacties op HF. De Japanse Tijgergriep, ben echt enorm benieuwd wat dat is.

1 like

Klopt maar geen officiƫle AD voor GP.
Kremer Emmen kan vele merken nieuw grijs leveren.
Ik heb er zelf erg goede ervaringen mee en met mij ook een aantal andere HF leden.

1 like

Ze gaan op deze manier toch nooit van stigma Roal Oak aftreksel komen.

Geen idee. Eerlijk gezegd boeit mij dat niet echt als ik iets voor mijzelf als mooi beoordeel. Ik zie ook geen Royal oak als ik dit model zie. En ja als je wilt kun je overeenkomsten zien. Maar geld dat niet voor 95% van de horlogemarkt?

1 like

Dat was ook zo maar ik keek zo juist even op C24 naar de prijzen en die van de Laureato zijn ook geĆ«xplodeerd, van circa 7000 gebruikt voor de 38mm naar 14/15K … en de 42mm ( die eigenlijk te groot valt maar wel erg mooi is met de zilveren plaat :star_struck: )

images

en nauwelijks nog aanbod. Komt dat door die management buy-out en verwacht men schaarste, of kijkt men nu wel serieus naar dit merk - wat ze ook verdienen - nu de APRO en PP`s niet meer te krijgen zijn.

Waar zijn we mee bezig met z’n allen. Een screenshot uit mijn archief van september 2020 toen ik over dit horloge aan het twijfelen was. En een screenshot vandaag.