Glycine waarom?!

Ik was onlangs weer eens naar een Glycine Combat Sub aan het kijken. Een mooi horloge dat ik eigenlijk te snel had doorgeflipperd. In mijn speurtocht zag ik een paar rare modellen die een logo hadden welke ik niet kende. Waren dit neppers? Een beetje verder gezocht en toen kwam ik erachter dat Glycine haar logo heft veranderd. Het was een mooie simpel kroontje. Nu heef iemand bedackt om er vleugeltjes aan te plakken! WTF? Ik vind dit echt triest. Ik zou nooit een Glycine met nieuw logo willen hebben. Overdrijf ik nu of niet?

1 like

Het maakt mij geen hol uit, ook al vind ik de oude mooier. This cannot be unseen: het lijkt wel een Duitse adelaar in dat nieuwe logo :wink:

7 likes

Ik denk van wel :joy: Horlogefreaks zijn mafkezen.

Overigens wil ik ook graag vermelden dat ik het volledig met je eens ben. Jammer dit. Was zo mooi!

Groeten,

Tecco

1 like

Glycine? Je bedoelt Invicta?

5 likes

Waarschijnlijk past dit logo beter bij Invicta:

http://www.ablogtowatch.com/invicta-acquires-glycine-watches/

was het eerste wat bij mij op kwam…

1 like

Dit is een pre-Invicta:

Alleen op de dials hebben ze het logo veranderd. Die op de caseback en banden zijn hetzelfde. Zoiets moet je niet willen begrijpen. Je vind het mooi of niet.

Van een afstand lijkt het op Armani.

5 likes

Inderdaad lijkt het logo echt op Armani :frowning: zonde…

Vérrek :smile: :joy:

Veel mensen op het internet delen uw mening dat het nieuwe logo lelijk is. Dealbreaker voor een hoop mensen zelfs. Ik begrijp daar helemaal niets van. De verandering is minimaal en ik zie niet wat er mis is met het nieuwe logo.
Dat het nu opgelegd is, maakt het geheel juist wat mooier. Geef mij die nieuwe modellen maar.

3 likes

Nou, ik vind het meer een kip zonder kop.

Maar goed, je weet niet wie hier achter zit.
Ik vind dat nieuwe logo maar niks :-1:

Grt.

och, wat er allemaal in mijn kop omgaat, wil je niet weten…

Ik blijf bij mijn pre-Invicta Combat 6 en mijn old-skool avatar…

Is inderdaad geen verbetering, ik moest ook meteen aan een Armani denken.

Nope

1 like

Het nieuwe logo is inderdaad geen verbetering :thumbsdown:

1 like

geef mij het oude logo maar terug :joy:

Omega? Je bedoelt Swatch?

Groeten,

Tecco

4 likes

Een te groot, lelijk of opdringerig logo is voor mij serieus een reden om een verder aantrekkelijk horloge niet aan te schaffen. Voorbeeld Orient. Ik snap dus die ergernis van TS wel.

Misschien beroepsdeformatie, ik was grafisch vormgever.