Oké, goed idee!
Heel gaaf!
Thanks!
GMT nummer drie, is scheepsrecht? Het is niet eenvoudig om een knappe Quartz-GMT te vinden.
Vooralsnog de meest click met deze:
Very nice
Thanks!
Technisch gezien is dit een GMT. Jumping hour, dus een travel GMT. geen quickset date. Hoe het “heurt”. het zit alleen verscholen in een joekel van een kast, en omgeven door een chronograaf.
Mij hoor je niet klagen, als een kind zo blij met deze joekel van 47.5mm.
Hier nog wat andere GMT’s die ik heb:
Mijn favoriete Speedy of all time. de HB-Sia. Titanium, met een 3603 uurwerk erin (uit m’n hoofd), jumping hour, dus weer een ‘echte’.
deze moet naar de reparatie, want de jumping hour doet 't niet meer goed, maar het is technisch wel een GMT, op een 12 uurs basis, en een monopusher.
Longines Admiral, 7754 uurwerk, dus wél de quick set date, géén jumping hour.
Ball Spacemaster I, ook met een 7754. Joekel van een chrono GMT in titanium.
Bell & Ross 126, met een GMT (staat op de wijzerplaat, ik lieg niet), met een flyback & center minute chrono counter.
Ik heb er nog wat meer, maar die post ik later wel ![]()
Mooie combi zo die BR
Leuke GMT’s!
Vooral de Speedy is interessant. ![]()
dit is er eentje die ik zelf in elkaar gepriekt heb. Ik vind cathedral hands heel erg cool, en een chrono GMT is mijn favo combi. deze is 38mm breed, 14mm dik, en 100m WR, met een ETA 7754 die ik uit een ander horloge heb gevist. wijzers, wijzerplaatje, kast opsnorren en in elkaar prieken. Heb 'm nu op een leren bandje, en dat draagt wel heel comfortabel!
Hamilton X-landing. Ik vind deze ook zo cool. Dit model is al gelimiteerd, en de perlage wijzerplaat is nog weer meer gelimiteerd binnen dit model.
Raymond Weil Freelancer. Ik kon deze voor een prikkie kopen. De originele band was compleet verfomfaaid, echt niet te genieten. Ik vond een titanium band van Citizen die erop past, want de originele van Raymond Weil is niet alleen schreeuwend duur maar ook nog eens heel oncomfortabel vanwege die door mij zo vervloekte vlindersluiting. Verschrikkelijk. Deze sluiting is misschien niet gefreesd, soit, maar heeft wel micro-adjust. 45mm breed, 14.5mm dik, volledig titanium.
En dat was 't ![]()