GMT only

Welke heb je op komst dan? Sunburst dial en gmt voor geen extreme prijs, klinkt idd niet slecht

1 like

Venezianico, een Italiaan :grin:

Foto van? :eyes::joy:

1 like

5 likes

6 likes

7 likes

Gaaf zeg die Baltic!

2 likes

Wauw dat is een mooi model, mooiere kleuren dan de Seiko eerlijk gezegd :joy::ok_hand:t2:

Is echt iets voor in de zomer denk ik,ziet er fris uit…

1 like

Cool leuke kleurstelling, geen standaard kleurtje :ok_hand:t2:

1 like

10 likes

Tudor altijd goed :heart:

1 like

Fortis Flieger F-43 Triple-GMT
TITANIUM

5 likes

Cool, weet niet of ik het zelf zo snel zou dragen. Maar het heeft wel wat, futuristisch

1 like

Deze is vandaag uitgekomen. De 2020 versie kan natuurlijk ook:

6 likes

Hoeveel Fortis GMT’s heb je?

1 nummer 2 is incoming

1 like

4 likes

Dat klopt inderdaad, dat ze al een tijdje niet meer gemaakt worden. Deze serie zijn ook niet echt lang in productie geweest. Het is niet eenduidig wat ik er over kan terugvinden, maar productie is geweest van 2007 tm 2011, soms kom ik ook nog 2014 tegen.

Met een beetje geluk zijn er nog te vinden die gewoon als New Old Stock (NOS) verkocht worden. De blauwe Aeronaut van mij, als voorbeeld, is van eind 2017 en gekocht bij een AD. Grappige is dat Tudor dan nog wel gewoon de volledige garantie geeft.

Hier een fotootje uit het Tudor boekje dat ik er indertijd bij aankoop heb bijgekregen.

1 like

Volledige garantie wel fijn. Kan me voorstellen na zoveel jaar dat een bedrijf denkt. We zijn kwalitatief nu veel beter en staan niet meer achter het product van toen. Tudor dus gelukkig wel :ok_hand:t2: