Seiko, Tissot, eventueel 2e hands een wat hoger model.
Er is zoveel keus, vooral van de plakmerken, maar Seiko heeft mooie horloge’s hoor voor 250.
Seiko, Tissot, eventueel 2e hands een wat hoger model.
Er is zoveel keus, vooral van de plakmerken, maar Seiko heeft mooie horloge’s hoor voor 250.
Seagull 1963 reissue.
Zelf heb ik onlangs via dit forum een prachtige Archimede Flieger gescoord voor een bedrag van EUR 200,–. Ik kan niet zeggen hoe enorm sterk de kwaliteitsbeleving van dit klokje is! Die ligt ver boven dat bedrag. Dus … zoek en gij zult vinden!
Laco trier? € 248,- bij Laco.
[quote=“oscar2, post:23, topic:75376”]
Ik kan niet zeggen hoe enorm sterk de kwaliteitsbeleving van dit klokje is! Die ligt ver boven dat bedrag.
[/quote]Nou zeg je het verdomme toch!
gr, HJR
Quartz chrono dus. Dan denk ik ook aan Seiko, of misschien een net gebruikte Tissot?
gr, HJR
Goeie vragen! Ik zal wat preciezer zijn.
Raar, maar ik heb het niet zo met automaten. Mijn voorkeur gaat dus naar een Quartz of eco-drive.
De stijlen die mij het meest aanspreken zijn sport en dress (vb. CitizenBM8430-59EE) piloot ook, maar die zijn vaak te groot. Een horloge moet wat mij betreft onder de 41mm zitten.
Ben nu eigenlijk opzoek naar een strakke chrono, maar voor bovenstaande voorbeeld (soortgelijken) ben ik bereid hiervan af te wijken.
Ik heb al een Champion, Festina, Pulsar, Boccia en Invicta. Mijn doel is nu om te ‘promoveren’ naar een kaliber Seiko, Citizen, etc.
Dit zijn zo een beetje mijn kaders. Alles wat hierin past bevalt mij wel.
Wat doe ik nou weer fout?
Haha, mooie horloge. Ik neem deze zeker in overweging.
wat vind je hiervan ( afgeprijsd van € 240,- naar € 169,- )
ecodrive / chrono / stainless. / 100m WR & mooi weggewerkte knoppen dus weinig kans op afbrekende pushers.
komt waarschijnlijk nog wel € 9,- verzendkosten / verzekerd, bij
Laat maar, taalkundig flauw dingetje
gr, HJR
Citizen eco drive chronos zoals Carpe Tempus die laat zien zijn er (nieuw) in overvloed en binnen jou budget.
gr, HJR
Precies
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
ik zie net dat je ook iets zocht van minder dan 41mm
deze is bijzonder mooi € 140,- ( (ceramic schakels ) maar meet 36mm Ø
€ 140,-
Het zal wel vloeken in de kerk zijn, en ik durf het bijna niet te posten. Maar ik vind de nieuwe Hugo Boss Pilot ook wel erg mooi ondanks het een mode horloge is:
Seiko Monster, zie mijn oproep