Goede rubber banden met quick release? (AKA Barton Silicone Elite only)

Er staat bij 6 tot 20 business days. Heb geen haast, nu de zon schijnt en ik op het strand zit mijn g shock maar omgedaan.

1 like

Bedankt voor de tip!
Ik heb zojuist een oranje besteld voor aan mijn blauwe C60, lijkt me een hele mooie combi en lekker fris voor de zomer. Ik heb ook de CW rubberen/canvas strap maar die is wat stug dus ik benieuwd naar deze band.

Edit: Ik zie dat ze ook mooie canvas banden hebben, heb al besteld nu maar als het bevalt probeer ik ook een canvas van ze, had ik die maar eerder gevonden.

1 like

Dat is inderdaad wel erg lang.
Heb je geen trackcode ?

1 like

Tracking heb Ik onderweg geeft die aan,
Vertraging kan met het corona gedoe te maken hebben denk ik.

1 like

Ik heb hem 11 dagen geleden besteld en hij zit nu in transit.
Hopelijk schiet het een beetje op

1 like

12 dagen geleden besteld.
Volgens de trackcode ligt 'ie al sinds 15 Mei in Illinois :smile:

Schiet idd niet op

Lees net in het “Doxa only” topic dat ze ook gewoon in de UK te bestellen zijn :joy:

Waar dan?
Die van mij is er waarschijnlijk even na de zomer ofzo.

1 like

:sweat_smile: duurt echt lang hé

Het duurde 6 dagen tussen mijn bestelling en hun afhandeling in het magazijn. Dat gaat wel even duren ja…

Ik zie dat ze ook op Amazon te koop zijn. Wel duurder dan uit de VS bestellen. Ik wacht nog wel even af.

1 like

Kopieer je nou mijn overzicht?!

:roll_eyes:

Lijkt er wel op😂

Ben benieuwd wie 'm als eerste heeft :zipper_mouth_face:

Die van mij is al in Chicago

mag wel nog even wachten vrees ik. Dankzij corona ligt mijn band al 8 weken in chicago. Als je snel een band wilt zou ik niet bij barton bestellen.

Wat. Moet dat ding eerst nog naar Chicago?? Ik dacht dat hij al op een container zou zitten.

Edit. Zie nu dat die van mij ook is aangenomen in Chicago. Zucht.

Eerst in ‘Elk Grove Village’
Klinkt als Het kleine huis op de prairie

2 likes

Vreemd. Ik kreeg mijn band precies na 1 maand in de brievenbus: