Goede rubber banden met quick release? (AKA Barton Silicone Elite only)

Is dit de elite siliconenband?

Ja

Dat is echt prima kwaliteit vind ik. Helemaal na een paar dagen dragen, dan is hij nog wat soepeler dan vers uit de verpakking.

Heb net zelf mijn 2e besteld. En kijk al naar een derde… voor het geld echt top.

1 like

Heb destijds een paar elites besteld bij Barton. Erg tevreden en voor mij één van de betere banden.

Heb daarna zowat elke kleur besteld en nog van de andere rubberen banden en ook de lederen banden. Daar ben ik minder enthousiast over.
Ook sommige kleuren van de elite zijn niet denderend in het echt. Zo oogt de bordeauxrode goedkoop en lijkt meer op plastic en de randen lijken iets doorschijnend.

Al met al heb ik een paar horloges met deze band en dit jaar hier ook waarschijnlijk de meest gedragen band.

2 likes

Ik ga straks nog even wat leuks kwa kleur uitzoeken. Het is zeker het verstandigste per 1 te bestellen? Ivm onder de €22 euro te blijven.
Ik lees er idd veel positiefs over en met dit weer lijkt het me ideaal.

Amazon.de heeft ze ook, dan heb je ze sneller en geen gedoe met de grens qua €€€

Ja ik bestel ze per stuk. Kan ook op Amazon zoals wordt aangegeven. Is sneller, maar ook wat duurder.

De vorige keer dat ik 1 losse elite bestelde uit de VS stond er op de en pakbon USD 15. Dus ze houden rekening met de importbelasting.

Het is echt perfect met dit weer.

Ik val mogelijk wel in herhaling nu.

5 likes

Perfect Match :muscle:

1 like

Laatst 3 besteld en niets extra betaald…

1 like

Hele fijne banden idd. Dit is mijn navy elite

2 likes

Vind met name ook de extra ‘sluiting’ in de keeper erg handig/fijn.

[url=https://flic.kr/p/2gAV8oe]

[url=https://flic.kr/p/2gAV7V5]

2 likes

Oh, deze gesp heeft geen logo oid? Mijn blauwe heeft een mooie gravering geloof ik. Morgen eens kijken. dat truukje met die laatste keeper is geweldig inderdaad!

Dat was het laatste zetje wat ik nodig had :slight_smile: Deze besteld voor mijn NY0040:

Ik draag 'm nu op Borealis natuurrubber. Supercomfortabel en met 25,- euro ook erg veel waar voor je geld. Wel een beetje dik/groot om de pols, de Barton lijkt me iets verfijnder. Ben erg benieuwd naar de kwaliteit/het draagcomfort. Geen geld in ieder geval, met kortingscode en verzendkosten 16,- euro.

2 likes

Ik heb nu de blauwe elite silicone aan mijn horloge. En een grijs/groene en wit/zwarte onderweg.

4 likes

Die kleur was/is voor een goed doel :

2 likes

Klopt heb hem hier ook iiggen maar de gesp eraf gehaald.

Ja I know. Maar de andere banden hebben blijkbaar geen gesigneerde gesp. Jammer.

1 like

Moet zeggen dat ik daar juist wel tevreden over ben. Een gesigneerde gesp wil ik enkel met het merk van het horloge.

1 like