Goedenavond, mede horlogefetisjisten

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Mooie Tisot! Van harte welkom.

Welkom bij de club Gideon.

Welkom, mooie seiko ook koester hem :wink:

welkom

Hoi Gideon :raised_hand:t4::raised_hand:t4::raised_hand:t4::raised_hand:t4:!!

Alleen als ze erom vragen… Toch? :rofl::rofl:

1 like

een 5M42 0A10. Ligt nu voor reparatie bij horlogemaker (batterij was aan vervanging toe), zal het daarna eens proberen

1 like

Aan allen, hartelijk dank voor alle leuke welkomstberichten!

1 like

Welkom bij je nieuwe verslaving.

Welkom hier

Hallo, Gideon, mooi dat je je hier presenteert. Inderdaad: velen van ons overstijgen de liefhebberij, aaien en poetsen dat het een lust heeft, in één woord: fetisjist tot en met!

Welkom Gideon! Die Tissot Gentlemen is alvast een prachtige eerste nieuwe aankoop!

Ik krijg nu pas een melding van deze reactie! Ik heb niet gezien of het antwoord al is gegeven, maar je kunt hem vinden in jouw profiel, zodra je bent gepromoveerd.

Op dit moment ben je nog een basisgebruiker op trustlevel 0. Lekker meedoen door middel van liken en posten, is de truc om snel naar trustlevel 1 te promoveren.

Oh, er is al gereageerd!

1 like

Welkom Gideon. Mooi cadeautje voor jezelf. Tijdloos horloge. Daar ga je veel plezier van hebben.
Je hebt wel geen cable management fetisj precies. :joy:

@pixel Kabelmanagement is bij mij altijd een ‘lastig’ punt geweest… Ik probeer het echt wel, maar ja

Welkom hier, Gideon :grin:

Was maar een grapje natuurlijk. Het is 1 van mijn dingetjes, dus ik let er altijd op. Maar het is hier niet kabelmanagementforum.